OleVik Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Nydelig kombinasjon! Det beste her er å valse buene, Onkel Toms garasje utenfor Oslo tar ikke mer enn 500 per bue. Da kan du jo senke 20 cm til :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 OleVik skrev: Nydelig kombinasjon! Det beste her er å valse buene, Onkel Toms garasje utenfor Oslo tar ikke mer enn 500 per bue. Da kan du jo senke 20 cm til :) Er det stor sannsynlighet for at man må lakke etter en slik operasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_k Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvis du kun legger inn kanten så er det mindre sjans for at den sprekker. Da får du sikkert nok klaring bare ved det, hvis ikke det er nok bør du prøve uten spacerne. Er jo ikke krise om lakken sprekker litt heller da, sprekker kun på undersiden der du ikke ser isåfall. Da kan du bare pensle på litt lakk selv med en gang, så sprekker det ikke mer. btw Bilen din har blitt jævlig fin nå :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Har hørt at BORA ble kåret til årets homse bil for ett par år tilbake... Men jeg syntes Bora er en nice bil... Grattis med ny bil og senking (Bedre sent en aldri) :) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Junior High skrev: Har hørt at BORA ble kåret til årets homse bil for ett par år tilbake... Men jeg syntes Bora er en nice bil... Grattis med ny bil og senking (Bedre sent en aldri) :) Hehe... Det hørtes ikke bra ut! Kan bare skrive under på det at jeg kjører i riktig fil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 pokemonnarr skrev: Hehe... Det hørtes ikke bra ut!Kan bare skrive under på det at jeg kjører i riktig fil! :) Høhø.... :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har nå moddet frontlyktene mine. lakke de svarte inni. Har i tilegg bestilt meg ny grill fra caractere og ny antenne da den andre er ødelagt, og den nye mye kulere :) HVa trur dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 heftige saker. kjente at bilen din i går ja... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 lekker bil :wave kommer ny bora nå. heter jetta igjen. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Gjort den del med bilen i det siste nå! Satt inn original navisasjon, montert dvd spiller i hanskerom, montert grillen, lite speil på førerside, V6 frontleppe, tt pedaler og handlet inn vinterdekk med nye felger. Bilder kommer! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Her kommer noen bilder. hva syns folket? Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ble fint dette. Bor du på lhmr lenger eller? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Pen bil du har Christian. Like navi installasjonen godt. Har vært inne på tanken å gjøre det samme selv, men tror jeg ender opp med å bygge inn PC istede jeg. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 clean og nice bora, gromt med de felgene og de ser sinnsykt store ut i forhold til mine 18" i forhold på min som jeg selv synes ser ganske store ut. men hva med emblemfri grill og toning av ruter. tror vi har samme farge på bora'ene våre også. Skal begynne og pusse og fikse litt på min jeg nå, så da er det bare å ta en titt på tråden min å hvis du vil. jeg kommer til å følge med på din hvertfall. Du nevnte tidligere i tråden her at du hadde lyst på de "leppene" til USA modellen,hvor får en tak i de og hva koster de ca? link el no?? mvh Rayander :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf5 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nice bora:) Stå på! Siter 2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion 2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt 2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt 1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt 1985 Audi Coupe Quattro*Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg