Gå til innhold

Min Bora TDI

Ranger emnet


pokemonnarr

Anbefalte innlegg

Litt dårlige bilder, men skal få til flere når jeg får vaska og stæsja litt...

senketja001.jpg

senketja002.jpg

senketja003.jpg

Litt dårlig klaring foran, 1 mm fra fjæra til felgkanten, så jeg har satt på 3 mm spacere. Subber litt så jeg er litt redd for skjærmen foran. Mulig jeg går opp igjen en halv cm for å unngå at noe stygt skal skje!

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det gjorde seg veldig. skal du ha på noe styling eller trimme den???

Har lyst til å sette på gli leppe fra usa foran og bak på bilen, men må vente til økonomien blir litt bedre.

Har også tenkt å lakke frontlyktene innvendig i sort. Har sett dette på ulike biler, og tror det kan bli fint.

Har også øyelokk liggende som skal på etterhvert... Så noen forandringer blir det nok utover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil!! :)

Tøft med A8 hjul, hva kosta de i 19" hos Shariff??

2001 TDI med 110 Hk?? Er det ikke 115 Hk PD i den da...?

:popcorn

Betalte 13.000,- ferdig påsatt bilen...

Bilen er en 2002 modell som er registerert sent i 2001. Skal være 110hk, var i allefall det jeg kjøpte den som! ;)

Mulig du har annen info?

 

Chr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene dine ser jo ut som om de er 36". Jeg har selv 18 på samme bil, og det er bare barnemat.... store i størrelsen de der eller ?

hehe

de ser store ut ja, men tror det er fordi de ikke har noen form for felgkant.

Sammenlikna de med asa ds3 felgen da jeg kjøpte disse, og a8 felgen så et par størrelser større ut...

Synes nå det blei bra jeg ;)

 

eneste er at det subber litt, men det går! bare å ta det pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subba bare litt for meg og her for litt siden. og plutselig subba det noe J******. Da jeg gikk ut for å se hva det var (visste jo det sånn ca) så, så jeg at jeg har bøyd innerkanten på venstre skjermen UT!!!.. "oj..." hehe :aug:

Det var noe helt nytt for meg. jaja, man lærer stadig :p

 

Hvertfall, det som er moralen med denne historien er at, skru heller litt til opp for å være på den sikkre siden ;) :popcorn

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår