impreza_wrx Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 har lurt endel på dette, men ikke funnet noe fornuftig svar, så eg prøver her. la oss si at eg har fjernstart til motoren (eller ka det no heter...) og eg en varm sommerdag skal starte motoren med denne fjernstyringen. men så står giren i første...ka vil skje då? blir det som å starte bilen i første uten å clutche (ikke det at eg har gjort det, men ser for meg at det ikke er så bra), eller finnes det en slags sikkerhet mot sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 James bond greier. woho fancy hehe. Selvfølgelig vil bilen hoppe på startmotoren og daue.. bil med automat kasse hadde vært alternativ løsing.. eller bare la det bli en vane å bruke håndbrekket! Vet du om noe sett å kjøpe? link? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 så parkere bilen i fri og med håndbrekke altså...håpte på noe fancy greier der ja. har ikke leitet etter noe sett egentlig. er ikke akkurat mitt neste prosjekt, for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 På biler med automatgir så er det en føler sånn at man ikke får startet bilen med mindre den står i Park, og kanskje også neutral. Alarmen jeg installerte har også remote start funksjonalitet, og der er det inngang for denne føleren slik at starteren ikke kan aktiveres annet enn når den står i park/fri.. Sånne alarmpakker /remote start får man da kjøpt mange steder, f.eks. på qxl. Litt dumt å installere sånn på bil med manuel gir da dersom man glemmer seg og prøver å starte den når den står i gir.. The Egde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja, noen fordeler må jo vi som har automatgir ha! Har nylig kjøpt meg en slik alarm-pakke med remote-start på qxl. Blir jo det ledningskaoset å montere det, så jeg har ikke orket enda... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 er også en sperre på den fjernstartern at den ikke startet så lenge håndbrekket ikke er på.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 megabillig.com selger to forskjellige versjoner av fjernstart. http://www.megabillig.com/index.php?page=prod_list&cat1=8&cat2=6 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg mener d skal vere en sånn føler på kassa mi som indikerer at den står i fri, viss d er d så er d jo en smal sak å koble startern på denne slik at den starter kun når den står i fri... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg mener d skal vere en sånn føler på kassa mi som indikerer at den står i fri, viss d er d så er d jo en smal sak å koble startern på denne slik at den starter kun når den står i fri... åssen kasse er det snakk om? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 fin måte å skremme folk på da, hvis bilen plutselig begynner å kjøre etter de uten fører :-D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 megabillig.com selger to forskjellige versjoner av fjernstart.http://www.megabillig.com/index.php?page=prod_list&cat1=8&cat2=6 Det der var jo svinedyrt da i forhold til hva de går for på qxl.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 åssen kasse er det snakk om? pappkasse! lol neida, er en vanlig femtrinns manuell... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hehe... Men er det en sensor i den som føler at den står i fri?? Det er jo akkurat det man trenger for og få dette ordenlig til! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 du kan jo f.eks bare sette deg en bryter på girstangen en plass, som lukker kretsen når bilen står i fri og og åpner når du har den i gir. Slik at du ikke får start uten at bilen står i fri :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hmmm, en sånn har jeg lyst på :D fancy shit :) er det med alarm og hele greia ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg