Erik Braseth Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe slikt? :D Var gjennom akkurat det samme med bila til fatter'n i fjor sommer. Men var det også hakk i stempler, ødelagte ventiler og støtstenger som så ut som bananer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Akkurat slik ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har vært ute for det drittet der jeg og, bare da på small block Chevy. Bakelitt-kledde aluminiumsdrev (Min teori er for å dempe støy, da ettermarkedsdrev er kun metall). Stilig når registerkjedet subber i blokka og dekselet... Det jeg fant da jeg plukket ned en motor hvor mye av bakelitten manglet, var at nesten alt hadde havnet i pickup'en til oljepumpa, og tetta nesten hele sila! Chevy har jo standard en halvveis kapsla inn sil/pickup som "holder på" dritten, vet ikke om dette er aktuelt i Buick'en? Pass på hvertfall, mye dritt som drar med seg annet tull. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Nå er bilen satt sammen, men den vil fortsatt ikke starte. Det er dysene som ikke får de rette signalene. Når vi setter en testlampe i hetta til dysene, så kommer det et blink når vi prøver å starte, men ikke noe mer. Når vi spruter bensin rett inn i innsuget så starter den med en gang, og går i et par sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 pm meg om bilen skal selges Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhansen Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Bilen selges, ring 91679074 hvis interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sturlahansen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilen er startet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prolblemet var at luftslangen ikke var koblet på, å dermed kom det ikke luft igjennom luftmengdemåleren. Så nå starter bilen, men er fortsatt tilsalgs. Stian M Hansen http://www.team-htr.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehe, utrolig hvor mye hodebry slike småsaker kan skape. Hva slags pris har du/dere klekket ut? En turbo-buick er noe jeg virkelig har lyst på, men det ligger vel langt over hva jeg har råd til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hadde vært intr. å sett bilder av bilen og. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg