Svenna Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 G-man du har norges råeste Evo :wave Hyggelig at du tok deg tid til å råne i Larvik i helga :D Å Svenna åssen har du greid å selge fra deg en så god bil????? :hammer Tja, det var ikke så enkelt, men siden jeg skal bli pappa så måtte den gå. Vi får se om det ikke kan bli en evo igjen ved en senere anledning selv om det vel er Ferrari 355 som står øverst på ønskelista akkurat nå. Du da? Noe napp på bilen din? Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Du da? Noe napp på bilen din? Dårlig med napp desverre..... Har hatt kun en seriøs henvendelse, men der var det banken som sa nei.... desverre :( men men får håpe det kommer noen snart, trenger penger, MEN bilen selges ikke til hvem som helst. Man må ta vare på denne bilen vettu :) Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 G-Man, flott bil du har! Satt på med Svenna en tur i Drammen når vi tok bilder av den! Legger ut et par nå! :) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 btw, hvis du er interisert i en liten fotosession så stiller jeg gjerne opp en gang til når det gjelder denna bilen! :D Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg så den i tønsberg faktisk for en stund siden, var på sommertiden en gang.. Utrolig fin bil ;) Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 btw, hvis du er interisert i en liten fotosession så stiller jeg gjerne opp en gang til når det gjelder denna bilen! :D Knall bra...!!! sender deg en PM jeg når det blir aktuelt.. G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg så den i tønsberg faktisk for en stund siden, var på sommertiden en gang.. Utrolig fin bil ;) Så det var du som stod å knipsa bilder av bilen med mobiltelefon..:) Takk for kommentarene...føler at jeg ikke har kjøpt katta i sekken..lol G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 G-man du har norges råeste Evo :wave Hyggelig at du tok deg tid til å råne i Larvik i helga :D Å Svenna åssen har du greid å selge fra deg en så god bil????? :hammer Knall at du likte den..! Hyggelig at du tørte å spørre om du kunne få sitte på da...lol..Hadde en fin tur i Larvik,Galanten din er fin den,skulle likt å se den i dagslys..Har prøvd å få broder'n til å kjøpe bilen din da,men han syns det er for mye penger for en 15 år gammel bil...Og ja, han vet hva dette er for bil...:) G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Norges råeste? Tja, NORGES råeste er vel kanskje MRLeone sin, men den råeste Evoen på skilter i Norge, er definitivt din. Faktisk, det kan være den råeste bilen på skilter i hele Norge (har jo kanskje noe med at Evo står aller høyest på ønskelisten min, hehe). Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg står fortsatt for at eks-opland rallycrossbilen er Norges grommeste Evo, selv om den nå har havnet i Sverige (noen må kjøpe den!!!) og ikke akkurat er noe som kommer til å havne på gata noen gang :) MrLeones bil er jo veldig grom, det kan jo ingen nekte på og G-Man sin V er jo fin den også! Men den grommeste gatebilen i Norge synes jeg er EVOTME eller hva han kaller seg her inne har :D Det er en sort TME med HKS motor. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Knall at du likte den..! Hyggelig at du tørte å spørre om du kunne få sitte på da...lol..Hadde en fin tur i Larvik,Galanten din er fin den,skulle likt å se den i dagslys..Har prøvd å få broder'n til å kjøpe bilen din da,men han syns det er for mye penger for en 15 år gammel bil...Og ja, han vet hva dette er for bil...:) G-Man Vel da går broren din glipp av å få enda en spesiell bil inn i famlien din....hehe :D Vel men det får være opp til han hva han har lyst på. Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 han RSCOZ har jo fått seg en utrolig feit evo så jeg holder en knapp på han jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ja, den så utrolig strøken ut! Bilen er jo ikke innkjørt engang enda!! :wave Det er en TME forresten. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg så den i tønsberg faktisk for en stund siden, var på sommertiden en gang.. Utrolig fin bil ;) jeg savner å se den der utafor jobben gitt! :( hehe Kollega av meg som hadde den før svenna kjøpte den tilbake.. Rå bil! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Går faktisk en ganske flott evoX i Bodø + at det går 1 fin evo7 og en evo6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg