Gå til innhold

Golf-tråd nr. 1002

Ranger emnet


Okki

Anbefalte innlegg

Van en som ringte meg å ville gi 45 000 muligens mer, men har ikke hørt noe mer fra han. Er vel litt i overkant ja, men nå følger justerbart senkesett med i prisen, men tror ikke jeg skal selge, men istedet sette den inn i vinter og muligens bygge motor og div. styling. Vi får ve hva lommeboka sier.

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte bare supersport fra eyecandyracing. Holder i massevis til min kjøring.

Hehe, ja.. det er jo en del fartsdemper også i Molde.. Spesielt ekle er de i Langmyrvein ( Romsdal VGS) og de der du kjører hvis du kjører rett rem mot øst fra Idrettens hus =( J%/g skarpe de humpne ass!

 

Lykke til videre med prosjektet:)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. det er jo en del fartsdemper også i Molde.. Spesielt ekle er de i Langmyrvein ( Romsdal VGS) og de der du kjører hvis du kjører rett rem mot øst fra Idrettens hus =( J%/g skarpe de humpne ass!

 

Lykke til videre med prosjektet:)

Er kommet en ny en også nå.. over stadion :fire: kom fort uventet på den

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke meningen å ødelegge forhåpninger eller noe sånt noe, men telefonbud er ikke lik penger i hånda. Selvfølgelig, man finner jo idioter overalt, men.

 

Når jeg er ferdig med min, regner jeg med å kunne få 55-60, og da er det: Rallyefront, edition one recaro interiør, ny lakk og kw v2 justerbart senkesett (som koster ca. 3 ganger mer enn supersport) for å nevne noen godsaker (og de er det mange av)... Hvis 45 000 er gangbar pris for din da, burde jo min være verdt 70-80 :O

 

Uansett, fått listene dine ? Fornøyd ?

 

Har fått listene ja. satt de inn i sonax bumper shine, og de ser helt nye ut. Var et par knekte fesster, men de satt som støpt.

 

Grunnen til at min er "verdt" 45 000 er jo fordi den er i god teknisk stand, ser meget bra ut og er godr behandet. Din bil er iallfall ikke værdt mer enn min sånn som din bil er nå, men etter opppussingen kan det jo hende.

I tilleg er min bil en Gti16v GT Spesial , men et sjeldent intriør og farge, som vistnok kun kom i 89.

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Leeenge siden oppdatering nå. Har ikke orket å oppdatere.

 

Bilen har nå fått Justerbart senkesett, var senket en plass mellom 80-100 mm en stundt, men siden bilen skulle inn til godkjenning av senkesett måtte jeg skru den opp en god del.

Ellers har bilen fått 2 stk knuste jalla-jom tåkelys.

I tilleg har jeg kjøpt nye matter inni bilen (sparco) og nye pedaler (Bilder kommer)

 

Videre planer er mest sansylig:

 

15"x8" Bbs Rm eller Rs (med polert kant osv.) Siden dette er veldig kostbart er dette ikke sikkert.

G-60 bredding

Div. opplakkering (takluke og muligens cleaning av emblem bak og lakkering)

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du bruker Jalla-jom utsagnet mitt hehe.. Jom tåkelys kan bare brenne i helvette.. Hater de, men ser jo bra ut de 2 første timene de funker

 

 

Er jo helt forferdelig at det går ann å selge disse tåkelyktene. Etter første uka var det 2 cm med vann inni eine lykta. Den andre lykta holdt seg intakt i ca 3 uker, men i løpet av den tiden var allerede den ene pæra gått. Uka etter sprakk det ene glasset og den andre knuste helt. Men likevel at det ikke er noe glass på den ene lykta fungere den fortsatt. det er vel det eneste positive :D

 

Skal prøve å klage til autospar og muligen få nye lykter eller rabatt på nye lykter. Har jo laget hull i fangeren så jeg må jo ha lykter der.

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt forferdelig at det går ann å selge disse tåkelyktene. Etter første uka var det 2 cm med vann inni eine lykta. Den andre lykta holdt seg intakt i ca 3 uker, men i løpet av den tiden var allerede den ene pæra gått. Uka etter sprakk det ene glasset og den andre knuste helt. Men likevel at det ikke er noe glass på den ene lykta fungere den fortsatt. det er vel det eneste positive :D

 

Skal prøve å klage til autospar og muligen få nye lykter eller rabatt på nye lykter. Har jo laget hull i fangeren så jeg må jo ha lykter der.

 

Gjelder dette alle lykter fra JOM? Baklykter, frontlykter osv.?

 

Hvilke lykter fungerer da? Hella er vel ganske safe, men hva med feks. FK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår