ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Dette er min første Concept bil. Har store planer, men ville høre hva dere synes først? Comments? MERK: Det luftinntaket er en hurtig siste liten detalje. Ikke bry dere om den! :rolleyes: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 1 ting bare! har du blitt innspirert av dodge viper elle??? minna sånn om d.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ble rå, men det der er nokk en bil for veldig småe mennesker (dverger).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ble rå, men det der er nokk en bil for veldig småe mennesker (dverger).. Tenkte å lage litt mer plass inni :) 1 ting bare! har du blitt innspirert av dodge viper elle??? minna sånn om d.. Dodge viper er bil, vettu! :) (så, ja...) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Veldig mye ferrari 612 scaglietti Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Update! (ti tegn) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fet dekor på den og nå! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Update! (ti tegn) Kul den, men likte ikke alle de dekalene og luftinntaket på panseret ser fake ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Kul den, men likte ikke alle de dekalene og luftinntaket på panseret ser fake ut. Er ikke noe flink å brushe, men jeg prøver. Skal prøve enda en gang senere... (Må lese til eksamen i media :scared ) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Wæow Patrick ;P Innmari stili bil, ble mye søtere med det lange panseret :) Men jeg hater Dekalene, og skjønner ikke hva de gjør på et konsept :P Ellers kan du sikkert endre luft-uttaket på fremskjermen litt så det følger bilens linjer mer enn å være firkanta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Men jeg hater Dekalene, og skjønner ikke hva de gjør på et konsept :P Sponsorene sto på sitt! ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Denne så veldig bra ut synes jeg, det som mangler nå, er colorchange, masse refleksjoner. Rød og hvit bil.. Med svarte konturer mellom rød og hvite områder!! go for it..!! Men først fjern de puke dekalene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Denne så veldig bra ut synes jeg, det som mangler nå, er colorchange, masse refleksjoner. Rød og hvit bil.. Med svarte konturer mellom rød og hvite områder!! go for it..!! Men først fjern de puke dekalene.. Synes de dekalene var litt kule jeg. Rampete.. hehe. Men noen litt mere passende felger kanskje??? Og kanskje like store felger framme og bak.... Og minske det speilet litt i vertikal retning, ser litt rart ut i mine øyner... lag et lite, evy et litt mindre luft inntak (enn det orginale) til kjøling av bremsene bak... Var knall rå.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Takk for tipsene.... "I'm on it!" Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 UPDATE! (Brukte 30 min... Glemte at jeg skulle på avsluttnings middag :)) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg