Gå til innhold

lykteviskere og spylervæske


ols-1

Anbefalte innlegg

Skjedde no rart i går kveld.. Skulle ut og ante fred og ingen fare.. Starter igang bilen, lykteviskerne begynner å gå.. Jeg, grønn på det meste innen bil, løper inn og henter fatter.. Jeg kommer halvveis ut i døra, så ser jeg det renner spylervæske ned på asfalten like ved høyre fremhjul. Forsåvidt der beholdern står også.. Og etter det har ikke høyre lyktevisker fungert.. Nå har jeg ikke prøvd i dag , men vil tro den er like dø i dag også..

 

Hva kan dette være? Slange som har hoppet av? sprekk i slangen? sprekk i beholdern?

 

Alt dette når jeg vridde om nøkkelen.

1997 Nissan Primera 2.0 SRI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodi.

 

Jeg hadde også et problem med med lyktviskerne og spylerne. Trykket en dag på knappen invendig og de ville faen ikke stoppe. :scared De fortsatte bare å gå, selv om jeg stoppet bilen og startet den igjen også. Så ut som den fontene der framme.

Tok ut sikringen, og nå har jeg også fjernet viskerne. Så da er problemet mitt løst. notin

 

Noen som har hatt noe lignende problem kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN!!Akkurat da samma skjedde meg i forgårs!pleier alderi å bruke dei spylerene til framlysa,så trykte ain kompis på den knappen for å teste kva det var...ville ikkje stoppa,slo av motoren osv.Da det etter ca 10min gjekk tomt for veska stoppa den av seg sjølv, fungerer nå som den skal men fjerner den så snart den nye grillen min kommer!

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting:

 

Hvordan får man lagt et bilde rett inn her? Uten noen form for link osv... Trykker man på "sett inn bilde" da eller? Isåfall hva i huleste huttaheiti skal man skrive der? Vær vennelig å forklar til en utenforstående...

For å legge inn bilde her så må man legge bildet på en ekstern server, altså det går ikke an å laste opp bilder på selve forumet. Den mest populære plassen til å laste opp bilder er vel på photobucket.com, men personlig bruker jeg gratis web-plass fra start.no og det som følgte med Telenorabbonnementet mitt.

 

På "sett inn bilde"-tekstboksdingsen må man skrive inn adressen til bildet du har lastet opp, f.eks. http://www.heisann.com/bilenmin.jpg, da vil det komme opp [ IMG ]www.heisann.com/bilenmin.jpg[ /IMG ] i tråden din, og når du poster tråden din vil bildet komme opp hvis bildelinken funker.

 

Håper du forstod noe av dette.

 

Angående lykteviskerne så funket mine de to gangene jeg prøvde dem før jeg tok de av og kastet dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også det problemet på pappa sin primera.. eller dvs, at sentrallåsen var fucked, jeg startet bilen en vinterdag, og kom ikke inn i bilen.. ringte en kompis som skulle åpne bilen, og ventet. Etter litt så jeg at det var noe galt med høyre lyktespyler, og jeg løftet den ut. da begynnte de plutselig å gå, og stoppet ikke før det var heeeeelt tomt... skvatt som faen..

 

på sunnyen min har jeg bare fjernet dem jeg!

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min høyre lyktevisker ble helt tullete. Den flyttet seg opp mot panseret (viskeren) slik at endetuppen berørte nedre kant av panseret, og den beveget seg opp der etter jeg hadde slått av motoren.

Sånn var den ene min også. Så jeg er glad jeg pelte av skiten. Makan til kranglete tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også det problemet på pappa sin primera.. eller dvs, at sentrallåsen var fucked, jeg startet bilen en vinterdag, og kom ikke inn i bilen.. ringte en kompis som skulle åpne bilen, og ventet. Etter litt så jeg at det var noe galt med høyre lyktespyler, og jeg løftet den ut. da begynnte de plutselig å gå, og stoppet ikke før det var heeeeelt tomt... skvatt som faen..

 

på sunnyen min har jeg bare fjernet dem jeg!

 

 

haha, den ble jo selvsagt forbannet da du begynnte å rive armen av den!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår