Islanwind Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 SIst veke så begynte viskerene å fucke seg.. når de stoppa , så stoppa det midt på ruta.. og så begynte de å stoppe lengre og lengre opp for kvar gong.. til slutt sto de rett opp.... Og etter noen dager, så ga de seg plutselig.. nå funker det ikkje i det heile tatt.. Ka kan dette vere..? var så vidt borti vindusvisker hendelen her om dagen, da rikka de seg 1 cm ca.. så kanskje det ikkje er motoren då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Se på overføringene fra motoren til viskerne. Kan jo ha beggynt å løsne når de ikke virket helt best. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Mulig at du må bare stramme mutterne, som sitter helt nederst på visse biler:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Er dette kun på intervallen, eller på de raskere hastighetene også? Om det bare er intervallen, er det en kontakt inni motoren som har røket. Har hatt trøbbel med denne på begge mine Vectraer, så jeg vil mene det er en dårlig løsning Opel har komt med her. Om det er null liv, så må muligens motoren byttes. Tror Blomdalen tar 400,- for en ny (brukt) en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Da viskerne døde på ascona'n min så var det faktisk hendelen ved rattet som var ødelagt. Ikke noe fungerte. Flere muligheter.. *Hendel *Relé *Viskermotor *Dårlig kontakt Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg