yosh_jt Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har nå fått lagt ut bilder på nettet fra prosjektet mitt. Er så mange bilder, så legger bare inn en link til web-siden. Oppfordrer folk til å skrive inn kommentarer både på godt og vondt(mest godt?). Håper dere setter like stor pris på det som jeg gjør ved å kjøre denne... :popcorn hehe ;) Forandringer skjer stadig..... sombrero http://yosh-jt.tripod.com/project_dark_angel/ Ligger Også bilder ute i tråden. Dette er hva som er gjort til nå: Dark Angel VW Golf IV 1,9 TDi 66kw, 98 mod. ABT. Clean-look. Dette er gjort til nå: KN-filter(åpent) Tuning-Box Simmons Effekt anlegg. oprinnelig kat-back system, men er gjort om. fjernet katalysator og første lyd-demper. 2,5 tom hele veien. Montert åpen Dump-ventil... hehe... ikke alle som har det på en TDi gitt. selv-laget patent... funker bra da.. Fjernet EGR-ventil styring Inter-Alloy senkesett 50/35mm korte dempere og fjærer (minus en liten runde bak.. hehe... vinkelsliperen slo seg løs...) vil vil jo ha en jevn senking, vil vi ikke? 100+ Mirage 18x7,5 tom felger med Nankang 225/40-18 dekk. Lakkert i bilens farge. Ettermontert fjernstyring av sentral-lås. Byttet Fram-lykter til Svarte Xenon-look med angel-eyes Byttet Bak-lykter til Svarte Lexus-look. Byttet side-blinklys til Hella design Dråpe-formet Byttet speil til JOM M3-look Kamei Dør-lister i børstet aluminium Momo skulderputer til alle ;) ABT Grill (utgår) bare til bruk på vinter ABT Gir-kule Fjernet vindus-visker bak RS4-fanger Clean bak-fanger R32-look skjørt Fjerning av lister(sveiset og tinnet) Clean bak-luke (sveiset og tinnet) Sveiset panser-forlenger(sveiset og tinnet) Fjernet Antenne på taket(sveiset og tinnet) Hel-lakkering Lakkerte dør-håndtak Sotede Ruter Anlegg: Sony CDX- 7700MP Spiller Frontsett(foran) Impact 6,5 tom med 1 tom diskant Frontsett(bak) MSW Pro 6,5 tom med 1 tom diskant Profile 640 4x75 RMS watt forsterker Phoenix Gold OctaneR 800:1 sub-forsterker 2 Stk Impact i57 12 tom sub. impact 1 farad kondensator med digital display. anlegget er målt til 142 Db... Dette kommer: Interiør kanskje... Annen Bak-fanger Mulig litt omgjøring av anlegg Etter dette er det bare å drømme... luft-fjæring og lambo-dører hadde vært gooooooood... og kanskje noe annet i motor-rommet.... Time will show. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har nå fått lagt ut bilder på nettet fra prosjektet mitt.Er så mange bilder, så legger bare inn en link til web-siden. Oppfordrer folk til å skrive inn kommentarer både på godt og vondt(mest godt?). Håper dere setter like stor pris på det som jeg gjør ved å kjøre denne... hehe ;) Forandringer skjer stadig..... sombrero http://yosh-jt.tripod.com/project_dark_angel/ Dette er hva som er gjort til nå: Dark Angel VW Golf IV 1,9 TDi 66kw, 98 mod. ABT. Clean-look. Dette er gjort til nå: KN-filter(åpent) Tuning-Box Simmons Effekt anlegg. oprinnelig kat-back system, men er gjort om. fjernet katalysator og første lyd-demper. 2,5 tom hele veien. Montert åpen Dump-ventil... hehe... ikke alle som har det på en TDi gitt. selv-laget patent... funker bra da.. Fjernet EGR-ventil styring Inter-Alloy senkesett 50/35mm korte dempere og fjærer (minus en liten runde bak.. hehe... vinkelsliperen slo seg løs...) vil vil jo ha en jevn senking, vil vi ikke? 100+ Mirage 18x7,5 tom felger med Nankang 225/40-18 dekk. Lakkert i bilens farge. Ettermontert fjernstyring av sentral-lås. Byttet Fram-lykter til Svarte Xenon-look med angel-eyes Byttet Bak-lykter til Svarte Lexus-look. Byttet side-blinklys til Hella design Dråpe-formet Byttet speil til JOM M3-look Kamei Dør-lister i børstet aluminium Momo skulderputer til alle ;) ABT Grill (utgår) bare til bruk på vinter ABT Gir-kule Fjernet vindus-visker bak RS4-fanger Clean bak-fanger R32-look skjørt Fjerning av lister(sveiset og tinnet) Clean bak-luke (sveiset og tinnet) Sveiset panser-forlenger(sveiset og tinnet) Fjernet Antenne på taket(sveiset og tinnet) Hel-lakkering Lakkerte dør-håndtak Sotede Ruter Anlegg: Sony CDX- 7700MP Spiller Frontsett(foran) Impact 6,5 tom med 1 tom diskant Frontsett(bak) MSW Pro 6,5 tom med 1 tom diskant Profile 640 4x75 RMS watt forsterker Phoenix Gold OctaneR 800:1 sub-forsterker 2 Stk Impact i57 12 tom sub. impact 1 farad kondensator med digital display. anlegget er målt til 142 Db... Dette kommer: Interiør kanskje... Annen Bak-fanger Mulig litt omgjøring av anlegg Etter dette er det bare å drømme... luft-fjæring og lambo-dører hadde vært gooooooood... og kanskje noe annet i motor-rommet.... Time will show. Ser fint ut det her, men dark angel er vel oppbrukt? Er jo en svart civic med dette "navnet" som går i elverum tror jeg.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ops a gitt.. doh . hehe...tja..... da er jeg åpen for andre navn-forsalg... bare fant på noe i farten for å få det ut.... står ikke på bilen enda så... :google Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ser strøken ut denne :) Me like :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Darker angel? *s* Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hvordan er det med åpent kn filter på tdien? :) ellers meget fin bil ;) -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Er jo en svart civic med dette "navnet" som går i elverum tror jeg.. går den i elverum nå ja? gikk på hamar en stund..så flyttet hun til lillehammer.. mulig den er solgt og går i elverum nå men.. inte vet jag! :D yosh: legg ut bilder da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hu som har/hadde den civicen jobber hvertfall på lillehammer.. Sett den bilen stå uta for gamlehjemmet der bestemutter er.. pen bil! MEN bækk tu tåppikk! Pen den golfen din! :D I like angeleyes! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hun bor her også.. er leieboer hos fettern min Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 yosh: legg ut bilder da! :) Bildene ligger ute på linken min øverst på tråden.... ikke sett der? Ellers takk for kommentarer.... Eh... "Darker Angel"?... nja.... var det LOL vi sa?... ;) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Bildene ligger ute på linken min øverst på tråden.... ikke sett der? Ellers takk for kommentarer.... Eh... "Darker Angel"?... nja.... var det LOL vi sa?... ;) hva med darth golf? som i star wars?? ;) eller golf iskariot? som i judas iskariot... Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vil legge til at de to forslaga fra tfac kom frem når han og jeg satt å grilla.. så hvor gode dem er.. tja..hehe.. men Darth Golf syns jeg fremdeles virker bra.. bilen ligner litt på Darth Vader syns jeg..hehe.. uansett.. kan du ikke bytte baklykter til colour magic fra Hella? svarte slike?? vær så snill? hehe.. men artig bil du har.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hehe.... vel, vet nå ikke helt om de navna fenget helt men.... :/ hmmmm.... skal jeg virkelig bytte lykter a?... ingen planer om det gitt. skal ha alle lyktene mine med klart glass og svart innvendig. de magic colour lyktene til hella er fine de, men de er desverre ikke hel-dekte med klart glass, holdt på å kjøpe de for lenge siden, men ble de andre i stedet... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ok.. hehe.. jeg kan bare ikke fordra slike "lexus" lykter.. men er jo din bil :) hva med Schwarzes engel? eller Dunkel engel? altså Svart engel/black angel, Mørk engel/Dark angel. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 helt klart 1 stk najs golf :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg