hansa Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvilket smørefett børr jeg bruke på 53 Oldsmobiln min? Er ca 20 smørenippler under bilen her & der. Skla ha flaks om man finner alle :P Bør vel kanskje ha så tykt fett som mulig.. Eller? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Vanlig "universal" fett som de selger på bla Biltema gjør nok nytten. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Slik er faktisk forstillingen på Chevrolet Astro fortsatt. Må være ca 10-12 nipler bare i forstillingen og de skal smøres ved hvert oljeskift. Jeg tror det er mye viktigere at det smøres ofte nok, enn hva slags smøring som brukes. Når jeg smører forstillinga på Astroen pipler det ut vann og dritt fra leddene. Hovedpoenget er nok å få ut dette mer enn at det nye fettet er så innmari hitech eller spesielt. Lykke til! På Astroen er det en skikkelig drittjobb. Særlig hvis man ikke har grav, men må ligge på gulvet under bilen å holde på med det. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg