Rage Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kompis av meg dette. Er en STi, jeg MENER å huske at det er han... Kjører i alle fall en WRX STi med tona ruter, etc. Litt usikker på om han har de lyktene, en stund siden jeg har sett han. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hvis du hadde hatt bilde av den framme hadde det vore lettere å sett om det var en STi. Blant annet med større postkasse på panseret og diverse dekaler:P Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ....... og ei dame bak rattet, som tråkker på gassen i "ny og ne".... og problemet ligger hvor? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 og problemet ligger hvor? Godt spørsmål. Sannsynligvis hos eier :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 har også sett denne i lillestrøm ommerådet et par ganger Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 og problemet ligger hvor? bare det at det var JÆÆÆÆÆVELIG plagsomt på OBS i hvertfall!!!!! men hu sitter vel alltid bak pedalene, når far er inne å handler?! :rolleyes: men jeg ser ikke helt vitsen i dump på sti, senker jo bare motorefekten og responsen.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Om dere ser igjennom vinduet på bilde #2, så ser dere inget scoop? Er ikke dette et tegn? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 bare det at det var JÆÆÆÆÆVELIG plagsomt på OBS i hvertfall!!!!! men hu sitter vel alltid bak pedalene, når far er inne å handler?! :rolleyes: men jeg ser ikke helt vitsen i dump på sti, senker jo bare motorefekten og responsen.... begynn å grin a mann!er nesten over ett år siden det skjedde...la det ligge..om dama hans liker dumpen så har vel ikke du noe med det å gjøre vel?hans bil..han får bestemme hva han skal med den..aight? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 begynn å grin a mann!er nesten over ett år siden det skjedde...la det ligge..om dama hans liker dumpen så har vel ikke du noe med det å gjøre vel?hans bil..han får bestemme hva han skal med den..aight? hehe... vi får ønske han lykke til. med dama, og dumpen.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 begynn å grin a mann!er nesten over ett år siden det skjedde...la det ligge..om dama hans liker dumpen så har vel ikke du noe med det å gjøre vel?hans bil..han får bestemme hva han skal med den..aight? Du ass din kødd, du gir deg aldri ? :P Kom skal du få en klem :kiss Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Vil jo nesten tro at det er en vanlig WRX siden han har det merket. Men ikke STI merket, hvis det var en STI så hadde det vel stått der? Dessuten så har en vanlig WRX scoop på panseret. Jeg kan ikke se et scoop på panseret og det tror jeg ingen kan, siden scoopet er en 30 cm+ høyt. Jeg tror det er en vanlig WRX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Vil jo nesten tro at det er en vanlig WRX siden han har det merket. Men ikke STI merket, hvis det var en STI så hadde det vel stått der?Dessuten så har en vanlig WRX scoop på panseret. Jeg kan ikke se et scoop på panseret og det tror jeg ingen kan, siden scoopet er en 30 cm+ høyt. Jeg tror det er en vanlig WRX. Scoopet er da ikke 30cm. hehe. Tipper det er maks 7-8cm høyt på en STi. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Iflg motorvognregisteret er det en vanlig WRX, 2 liter på 160kw, 2002 modell. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg