Gå til innhold

Huff, klarer ikke bestemme meg for bil!

Ranger emnet


Tha sims

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i et dilemma. Til sommeren skal jeg kjøpe meg bil. Har sett på honda biler generelt, men lommeboka tilsier at det er lite aktuelt.

 

Som et lite "stunt" vurderte jeg beach buggy, men siden jeg ønsker litt effekt på kjærra ble beach buggy uaktuelt.

 

Så har jeg tenkt en god del på corolla gti 90`mod. Men for en uke siden fikk jeg høre det at en kar skal selge bmw`n sin, en 94 mod. 520 i billig. Den har gått 250000 km og har problemer med støtdempere og muligens oljelekkasje. Den har også noen bulker. Denne bilen kan jeg få MEGET billig. Siden jeg har god tid å bruke på bilen har jeg mulighet til å rette opp disse problemene og style/tune bilen. Hva synes dere jeg burde velge? En corolla gti som er feilfri, eller denne BMW`n jeg snakker om.

 

Begynner å bli litt frustrert da jeg må ha kjøpt inn bilen til sommerferien.

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye penger har du tenkt å legge i det da?

Vil da tro du finner brukbare honda til samme prisen som for en 90 modell Corolla GTI?

 

Hadde jeg skulle tatt valget hadde jeg heller valgt en feilfri toyota enn en bmw med feil. En god del dyrere deler til bmw enn til toyota også vil jeg tro så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at Corolla'n ser kjedelig ut, men GTI er kjempemorsom å kjøre :D (i hvert fall den forige utgaven) Jeg hadde nok tatt Corolla'n fremfor Bimmeren.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.

Men nå var det noen som kommenterte at den var litt kjedelig. Så jeg tok denne bilen som et eksempel at den kan bli tøff med noen mods. Ja- jeg vet at det er gjort mye på bilen (har vært i kontakt med karen).

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig?

720866-bilde1-tommen037.jpg

 

Det eneste jeg kan se som er gjort med denne bilen utvendig er:

Lakkering

Scoop

Cupwings

Felger

 

 

 

Nå snakker jeg om standardbil da..... Den er ikke akkurat oppsiktsvekkende. Men du trenger jo bare noen hjul og litt til før den blir fin.. Men det gjelder jo alle biler, stort sett... doh Uansett syns jeg det er moro med standard utseende.. Det er så morsomt med diverse "offer" i pappa's bimmer, etc. som blir sjokka når corolla'n drar fra :D

 

Edit: Syns kanskje jeg bør nevne at vi akkurat har slakta en Corolla GT. Den hadde 360.000km på telleren, men var god som gull ennå. Grunnen til at vi slaktet den var at blant annet A-stolpen var rustet tvers av.... Motoren har vi beholdt. Den er ennå like god, etter så mange mil med deng :D

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke støtte Mkalle's utsagn om at "BMW 520i (E34) er veeeldig lat", for det finnes ufattelig mye annet som går på veiene som er mye latere, men sprek er den ikke.

 

Vil du ha noe som er gøy å kjøre å litt sprekt, tror jeg du bør satse på beach buggy.. Disse har lav vekt, og trenger derfor ikke så mye effekt for å bli spreke..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår