eirwave Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hei. Sliter med å få av rotoren. Har brukt all makt men klarer ikke å dra den av. Er det noen måte å få denne av uten å rive i stykker alt sammen. Trodde ikke den kulle sitte så bra doh Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Vanligvis er det en skrue du må skrue av som rotoren er festet ved. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 de pleier å sitte veldig gått. må bare lirke. jeg måtte bruke mye makt for å få av min også. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er det til den golfen? da er det bare å dra den av ja... sitter av og til som bare..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Så lenge det er en 8V-motor er det bare å dra (i værste fall ved utstrakt bruk av makt;)). Om det er en 16V så er rotoren limt originalt. Den må "knuses, f.eks. med en hammer" rett oversatt fra Haynes-manualen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 på min gamle golf2 så var det bare å ta ut rotoren med fingra den satt løs men kan fult mulig være forskjellig fra bil til bil. ta en tlf til merke forhandleren og spørr da vettu da får du 99% sikker info om åssen det skal gjøres.. Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Fikk rotoren av til slutt hehe. Måtte fram med rørlegger tang og litt muskler så løsnet den. Men siden den ikke hadde vert skiftet på sikkert 3-5 år :O Så var den jo så svak at hele rotoren smuldra bare du prødve dra litt i den. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg