NaitS- Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 først så kjøpte æ senkesett (apex 40/40) så kjøpte æ felga 17" fondmetal 5800 så til slutt fikk æ den senka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 ble bra! fett bilde... KEBAB.. hahahaha stå på!! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ble bra:) Lakkere sideskjørta og resten av plasten nå, så er bilen smooth!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 ble bra! fett bilde... KEBAB.. hahahaha stå på!! hehe ja måtte ta ett bilde dær :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ble bra det der. Likte det siste bilde forran Mansora. Kebabvogn :P Blir det hel-lakkering eller får du solgt den? Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 blei bra dette :) men syntes bilen blei noe høy foran... 60/40 senkesett hadde passa bedre tror jeg? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 den kommer vel til å sette seg en god del :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 blei bra dette :) men syntes bilen blei noe høy foran... 60/40 senkesett hadde passa bedre tror jeg? ja det hadde passa bedre men kan jo ikke bruke det når man har orginal demperne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg