Gå til innhold

Forsikring av E30 320i

Ranger emnet


Potetgull

Anbefalte innlegg

heisan! er 19 år selv og har forsikringa på mor mi i SR-Bank..

koster meg 3200 i året med 12 eller 14 tusen km i året.. sjekka nettopp forsikringa hos vesta (familien skal gjerne skifte selskap) og da sku de ha overkant av 30.000 Kr for DELKASKO på meg.. så det ble uaktuelt.. :p

mitt tips er å forsikre på en av foreldrene dine..:)

 

Mvh Bjørn

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

På meg ble det 9200kr bare i ansvar med 20%. Da her jeg også 3 andre forsikringer i det samme selskapet. Ikke akkruatt noe å hoppe i taket etter.Men man får jo prosenter med årene da + at jeg får igjen en sum hvis jeg kjører skadefritt frem til jeg blir 24 eller noe.

Audi Coupe 2.3 Quattro

x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg ble det 9200kr bare i ansvar med 20%. Da her jeg også 3 andre forsikringer i det samme selskapet. Ikke akkruatt noe å hoppe i taket etter.Men man får jo prosenter med årene da + at jeg får igjen en sum hvis jeg kjører skadefritt frem til jeg blir 24 eller noe.

 

på meg når jeg var 18år og 20% bonus var ca. 8000kr hos Vital skade.

nå 19år og 40% bonus er det 5400kr :)

 

beste er jo å spare opp bonus selv!

lønner seg bare å velge RIKTIG selskap.

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir 18 år kommer ungdomstilleg+++ og forsikringa kommer til å stige

Nei, den gjør nok ikke det! Snakket med de om dette. Får ny bil nå, som er en 95 325 individual (sjelden type), på meg kostet det 8000. Å da starter jeg på scratch! Synes ikke det var så ille! Men er selvfølgelig delkasko da!

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår