awt Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Dette er bare en prototype, det skal ikke være sølv helt ytterst rundt lyktene. Det skal visst også komme en sort versjon, har mer tro på de. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hmmm....Jøss, vet ikke heeelt om jeg likte de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 nei nei nei nei nei nei nei!!! jeg synes at de var stygge! liker ikke lexus lykter. hører hjemme på civic osv det ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Very nice 123455435345345 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 æsj, da va den bilen ødelagt notin notin notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Den ble ødelagt med kleshengeren ja notin Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har sett flottere lykter for å sei det sånn... kansje svart kan ver bra... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 svart passer jo bedre med lista på bakluka, iallefall på bilen på bildet (og min bil, forøvrig.) Synes de så greie ut jeg. Men "spoileren" (hehe) ødela alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Går mange flotte bmw e36`er i oslo sentrum med tilsvarende baklys. De er jo kjempeflotte. Hvorfor ikke sette dette på Primera også? Man trenger jo ikke briller for å se at det der blir superpent..... Not. Menmen hver sin smak, selv om den er grusom. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 fargen på bilen avgjer masse om eg synes dette er tøft... den bilen var ok liksom... men dersom det kommer svarte er det absoludt eit alternativ! noken som veit kor eg får tak i sånne? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Helt rått spør du meg. Hvis man ser bort i fra vingen. Og aller helst skulle den sorte lista ha vært chrom også, slik at det matcha lysa. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Nattbilde: All info og bilder er forresten hentet fra G20.net. Sølvrammen rundt lyktene skal visstnok bli samme farge som lista på bagsjelokket forresten. Prisen er satt til £120, men jeg tviler på jeg ville stolt helt på det. Greit nok at kanskje ikke dette var det mange ikke ville ha til Primera, men siden noen først har begynt å lage aftermarket-ting til Primera, kan det jo hende det kommer mer. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Går mange flotte bmw e36`er i oslo sentrum med tilsvarende baklys. De er jo kjempeflotte. Hvorfor ikke sette dette på Primera også? Man trenger jo ikke briller for å se at det der blir superpent..... Not.Menmen hver sin smak, selv om den er grusom. men så er jo E36 en kebab tralle da som er elsket av pakkiser sombrero å det er ikke primera :naaaws Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 men så er jo E36 en kebab tralle da som er elsket av pakkiser sombrero å det er ikke primera :naaaws WORD! :D :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kan vel ikke si at dette var min smak, men folk er forskjellige:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg