Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet


jackpot

Anbefalte innlegg

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni!

Klokka 20:00 er vel passende!

 

håper på like bra oppmøte som på FMV sist..! :)

 

Diskuter her sombrero

 

 

 

Hei.

Jeg mener at vi glemmer råde og tar med alle til streetmeet på tusenfryd!! Den plassen er jo mye større og mere plass og leke på! Pluss mye lettere og finne fram, E6 og E18 går jo forbi der....alle ser det og vet hvor det er.

nermere oslo osv.....

 

Hva mener du (dere)...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig tøft å fått til et spleiset meet, eller hva?

Bare dumt å ha to forskjellige meets samme dag.

Syns vi burde lage en poll hvor vi lager en vote for Tusenfryd og en annen for smartclub... den som får mest "vinner". Da drar alle til den som får mest votes.... :disco eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vært så mye usikkerhet på den i Oslo 18.juni... de finner ikke plass etc.

I Oslo og omegn er jo politiet helt syke når det gjelder streetmeets også, så jeg stemmer for Smart Club...

 

Blir det 2 treff, drar jeg fortsatt til Smart Club i Råde.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for Råde, og drar dit. Problemet med Tusenfryd er nettopp at alle ser deg, også alt av politi som passerer på E6 ovenfor. Som jeg sa i en annen tråd, dette området domineres av facist-politi fra Ski med nulltoleranse som hater billister ( ikke overdrivelse ), derfor blir dette kortvarig glede. De kommer sikkert til å sette ut plenty med UP-biler på E6 når de ser oss, og en laser her og der. Jeg har fått nok av disse jævlene, østfoldingene er mer tolerante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for et treff der vi absolutt ikke dytte oss inn i Oslo sentrum. Om Oslo-folket ikke klarer å kjøre 7 mil for å komme på streemeet, ja da kan dem heller parkere doningen i garasjen. Jeg kommer fra Kristiansand om det blir noe. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000fryd = masse poloti og hælvette.

jeg komemr til råde :) men hvor på råde ligger smartclub? har vært i råde noen ganger, men bare på fylla på samfunnshuset. hehe.

 

kan noen gi meg vei forklaring? kommer fra oslo på E veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår