Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet


jackpot

Anbefalte innlegg

1000fryd = masse poloti og hælvette.

jeg komemr til råde :) men hvor på råde ligger smartclub? har vært i råde noen ganger, men bare på fylla på samfunnshuset. hehe.

 

kan noen gi meg vei forklaring? kommer fra oslo på E veien :)

 

Om du ikke ser det når du kommer på E6 fra Oslo, så håper jeg en lege tar lappen din :D

 

Ligger som sagt 50m fra E6

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. da finner jeg det vøtt,

noen her som har klart halden - strømmen på under 52 min? (ikke jeg som har kjørt, men en kamerat )

 

å nå skal du slutte å skryte på deg det der!!!! den sure mondeoen dere kom i da ass, og så var det fra rokke da!!! det er 10 min + det. så 62 min fra halden, kanskje 56 da, siden man ikke kjører lovlig fra halden og oppover! slutt å skryt for helvette.

 

smartclub er verdens beste steed å ha meet! drit i oslo, det suger, og som nope sier, de som faen ikke orker å kjøre bil fra oslo ned e6, de kan likegodt bli hjemme!! Østfold meet er østfold meet det!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nå skal du slutte å skryte på deg det der!!!! den sure mondeoen dere kom i da ass, og så var det fra rokke da!!! det er 10 min + det. så 62 min fra halden, kanskje 56 da, siden man ikke kjører lovlig fra halden og oppover! slutt å skryt for helvette.

 

smartclub er verdens beste steed å ha meet! drit i oslo, det suger, og som nope sier, de som faen ikke orker å kjøre bil fra oslo ned e6, de kan likegodt bli hjemme!! Østfold meet er østfold meet det!

 

 

det var ikke den turen vemund, og jeg var ikke med på den turen fra halden til strømmen, er en kamerat av meg som kjørte. ikke no mondeo, det var en VOLVO :naaaws

 

men jeg er med på meet i østfold, mye snillere politi der nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke den turen vemund, og jeg var ikke med på den turen fra halden til strømmen, er en kamerat av meg som kjørte. ikke no mondeo, det var en VOLVO :naaaws

 

men jeg er med på meet i østfold, mye snillere politi der nede..

 

jaok. mye snillere politi ja. særløig i råde, hvor er :coplight da? assman

 

er skjelden snuten gjorde så mye bråk som de gjorde på lørdag.. selv om det var lite..

 

Offisielt: råning i halden på lørdagen!! for de som gidder, er snakk om at Max Power skal nedover å..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råning sier du? Nå til lørdagen? På dagen? Kræsjer med gardermoen det jo.... Tror vel heller max power drar dit.....

 

nei sant, de kommer på kvelden, har hørt det fra eirik. - fikk sms om det. - får dra tralla di til byen da se.

 

du vet de er jo et nytt blad, så de trenger saker..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår