Edonis Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kjøpte en 1987 Audi 80 uten noen cd/radio-spiller, og skal nå sette inn en eldre men helt ubrukt Pioneer DEH-760 (?). Problemet er at jeg aldri har gjort noe liknende før, og aner derfor ikke hvordan jeg skal gjøre det. "Multipluggene" som sitter i bilen passer ikke inn i stereoen. Videre har forrige eier klippet over flere av ledningene osv.. Så jeg trenger altså litt hjelp med hvordan jeg skal gjøre dette.. Ledningsklusset i bilen: Bak på spilleren: Ledninger som følger med spilleren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg hjelper deg gjerne. Holder til i Lommedalen. Send meg en PM så får du mitt tlf. nr. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 først så tar du av minuspolen på batteriet ditt så du slipper å kortslutte noe og kjøper en haug kabelskjøter (sånne rosa du ser på øverste bilde). så tar du av alle de kabelskjøtene du ser. så tar du å setter på nye kabelskjøter på ledningene i bilen. så kobler du rød til rød, gul til gul, svart til svart, fronthøyttalerne til front, bakhøyttalerne til bak og remote til remote med ledningene som kommer fra spillern og klemmer kabelskøtene godt sammen. er ikke vanskeligere enn det :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ellerstikker innom en plass de selger bilstereo og kjøper løse isoplugger(motparten til de som sitter i bilen) og setter på ledningsnettet som er på spilleren. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg