drturbo Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er Alta det er snakk om. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja men det blir vel ikke en liten pitstop i Tromsø ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehh, det må æ få med meg.. Ka dokker skal i Alta forrestn? Fet caddy, men e ikke så aaltfor begeistra for gul grønn komboen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 grom bil.... hvor har du kjøpt felga og frontleppa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 HVA!!!!!! Liker du ikke fargene til norges dårligste fotball lag??? Skamme seg!!!! (Jeg gleder meg til å ta det av når serien er slutt....) Felgene har jeg kjøpt hos Dekkmann/Continental, schpåiler'n hos Volkswarenhaus. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 HVA!!!!!!Liker du ikke fargene til norges dårligste fotball lag??? Skamme seg!!!! (Jeg gleder meg til å ta det av når serien er slutt....) Felgene har jeg kjøpt hos Dekkmann/Continental, schpåiler'n hos Volkswarenhaus. Tommy Ka kosta de felgene hos dekkmann? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg fikk en meget bra deal mot å reklamere for de, så du må nesten undersøke selv. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg fikk en meget bra deal mot å reklamere for de, så du må nesten undersøke selv.Tommy Heilt i orden det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg tror Tommy har et fortrinn ved å skaffe seg sponsorer. ;-) Kul bil dette Tommy. Den er høyt oppe på "ønske seg"-listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det skjer ikke mye med kjerra om dagen, mem jeg fikk satt på nye dempere bak, nemlig røde justerbare KONI dempere fra 1967 Boble...... Bilen ble utrolig mye bedre å kjøre! justerte de sånn passe hardt, og forskjellen over humper og dumper ble vesentlig. Gamlinga... Så dere det nye sexy toppdekselet mitt? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 nice toppdeksle. jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan se ut som at det ville vært en fordel å modda fjærveisbegrenserne litt. Du kan ikke ha altfor mange cm fjæringsvei, ser det ut som. Fordelen med de nye demperne er at nå er det fjærveisbegrenserne som begrenser fjæringsveien og ikke at stempelstengene i demperne bunner (mulig bilen din ikke er så ille som "hundebilen" min var). Veldig vakker ventilkåpe. Slik får PL-Golfen også:thumb:. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Gamlinga... Jeg er helt sikker på at de hadde holdt ut vinteren.....Neida sikkert greit å bytte. Pulverlakka deksel? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ser veldig bra ut Tommy, det dekselet var überbra... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Pulverlakka og maskinert. Det ligger i senga mi om natta, sammen med bikkja og meg. Fjærveis begrenserene skal trimmes med fintanna sag, bare jeg gidder å ta meg tid. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg