TypeC Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dette blir arbeids og vinterbil, Ræserbilen må vente til sommeren....Møtte en drittøff gul kadett c på vei til oslo idag. Dæggern den var barsk!!! lurer på om jeg har sett den kjerra før jeg og... hihi fatality Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kult prosjekt...:) stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Laget nye baklykter, ikke helt 100 %, men bob bob, det får ikke hjelpe... Jeg bare måtte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg bare måtte.... Psyke mann..... :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er det sånne speil du vil ha, så står denne bilen på en hugger utafor oslo. (er en eldre passat coupé sak) Liggere flere bilder under fotoalbum på hjemmesiden min hvor utefor oslo står denne. trenger skjermer til en sånn en :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg bare måtte.... He he...cool :cool: Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Morsomt :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 detta blir jo knall Tommy;) Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Sjekket opp i dette med kanalene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg bare måtte.... Hehehe, now that's a mod... :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tror det er like greit for deg å få tak i en i Bergen som kan knekke nye kanaler til deg. Sveiseren min virket ikke særlig hypp på oppgaven, desverre. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Da har det skjedd noe med caddyslacken. bilen er levert til lakkering, og fargen blir Sikkens 326 f5, en fin grønn metalikk.... Noen som klarer å gjette hvilket fotballag jeg spiller på? All rusta er borte!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bra jobba dette Tommy..... Hmmm...Tufte...? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 se her ja.. æ glær mæ til å se den ferdig.. :partyon Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Moro å kjøre fra deg idag drturbo :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg