Gå til innhold

Prosjekt caddyslack!

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt rolig nå....Er bare en caddy vi snakker om her...

Håper og ber på mine knær om at den er lakkert til i morgen ettermiddag....Gleder meg sinnsykt til å montere kjerra.

Fargen ble akkurat slik jeg vil ha den.

Å bildene er kassa bare lakkert ett strøk, så noe av grunninga skinner igjenom.

Tror det blir bra meg kromfanger og alle andre delene i krom og aluminium. Skal levere Gem Topen til lakkering også....

 

Lyktene fikk jeg fra Volkswarenhaus. 2 lamper, klare blinklysglass og klare sideblinkere kom på rundt 2000kr ferdig inntollet. Tok vel omtrent 3 uker. Kvaliteten er sikkert ikke like bra som in.pro, men det får gå.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det du sier - blir meget bra med crom og den fargen.

 

Men den "topp boksen" kan du spare deg for ?

 

 

Hadde vert stilig å kledd kassen med alu plater innvendig - og helst polert dem opp.

 

Og for all del - begrens klistremerkene - noen få - og rett plassert kan bli stilig .. men ikke for mye.

 

Slik det ser ut ble det ikke så mye trekk i platene - det var nå bra.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den "topp boksen" kan du spare deg for ?

 

 

Og for all del - begrens klistremerkene - noen få - og rett plassert kan bli stilig .. men ikke for mye.

Enig her...

 

Kanskje trepanel hadde vært noe på planet? Noe dritt om det regner, men überfet å se på ellers....

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår