Gå til innhold

Prosjekt caddyslack!

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

Prosjektet er helt rått. Jobber selv med en Jetta Einser.

 

Men en viktig ting: DU MÅ BEHOLDE DET PÅBYGGET! Det blir helt rått!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten oppdatering, mer rust er fjernet, ny kanal er laget, alle listehull er sveiset igjen, satser på vinyldekor istedefor.

Og du som solgte denne bilen til meg, som hadde fyllt alle rusthullene med sparkel; jeg veit hvem du er, jeg veit hvor du bor!!! Du bør liste deg stille rundt i sokkellesten fremover.

Dette er ikke en trussel, men et løfte!!!

Bilder:

Tuftebil008.jpg

Tuftebil010.jpg

Tuftebil009.jpg

Må jo ha en liten basskasse....

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gundersen: Det er ikke jeg som fikser bilen min, desverre. Men jeg kan høre med han som laget min, om ikke han kan knekke en til deg. Hvor lang trenger du?

 

 

Laksen:Gjør vel ikke noe om jeg lager ei kasse i stål vel????

 

Bare tuller, har ei ferdig lita kasse som skal inni der..........

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksen:Gjør vel ikke noe om jeg lager ei kasse i stål vel????

 

Bare tuller, har ei ferdig lita kasse som skal inni der..........

Tommy

 

*puste letta ut* :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår