srednA Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Kult prosjekt..... Hvor mye måtte du gi for bakruta? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Det der var mØe goods! :) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ga 400,- for bakruta og de deilige instrumentene....Hadde aldri trodd at jeg skulle snuble over ei slik rute på høgger'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 mye snacks der ja.. Hvor har du fått tak i felgene? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Fant felgene hos en lokal høgger som skal gi seg. 1000 spenn fo alle fire. Mangler senterkopper, men der er å få kjøpt nytt.. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Du har vel ikke tilfeldigvis peiling på hvor jeg kan få tak i kanaler uten å kjøpe dem hos Møller? Hverken Veng eller Klokkerholm har til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Fant felgene hos en lokal høgger som skal gi seg. 1000 spenn fo alle fire. Mangler senterkopper, men der er å få kjøpt nytt..Tommy 34-bolters RS er vel ikke i 4/100, for det er RS 3-delte ikke sant? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er det sånne speil du vil ha, så står denne bilen på en hugger utafor oslo. (er en eldre passat coupé sak) Liggere flere bilder under fotoalbum på hjemmesiden min Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Konge og se at det er feler som har caddy prosjekter på gang.. Er det noe i liket med denne den vil se ut el? Denne er bare nydelig (syns jeg da) Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hvor mye har karosseriet slått seg etter sandblåsingen da ? det kan da umulig bli bra.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Karoserriet ser ut som ei bølgeblekkplate som noen har gjort et forsøk på å rette ut, for å si det sånn......Takk for at du rippa opp idet!!!! Felgene er 5x100, så det trengs et adapter. Men jeg sjekket felgene idag, og den ene er vel nesten firkantet, så jeg ser etter noe annet i mellomtiden. Det står to stk Caddy på vazelina bilopphuggeri, kanskje kanalene på disse er hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Karoserriet ser ut som ei bølgeblekkplate som noen har gjort et forsøk på å rette ut, for å si det sånn......Takk for at du rippa opp idet!!!! Felgene er 5x100, så det trengs et adapter. Men jeg sjekket felgene idag, og den ene er vel nesten firkantet, så jeg ser etter noe annet i mellomtiden. Det står to stk Caddy på vazelina bilopphuggeri, kanskje kanalene på disse er hele. Skal du selge de så tar jeg de gjerne :D Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hva vil du gi for felgene? det mangler to senterkopper på de. De tre andre felgene er helt rette, og ingen av de har noen skader, bortsett fra flassing. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hva vil du gi for felgene? det mangler to senterkopper på de. De tre andre felgene er helt rette, og ingen av de har noen skader, bortsett fra flassing.Tommy du har pm ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Da er snart all rust borte fra bilen, og nytt stål er lagt på plass... I dag fikk bullock style en liste på deler som må sendes til Norge ASAP: Senkesett, dempere o.l...... Bilder kommer i morgen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg