ManiaCoupe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Må nok skuffe deg Tommy, det er nok bare en 1.6 du har, står 1,8 på både 1,6 og 1,8'n på blokka.. Med mindre du får den brasil blokka, der står det bare en bokstav. Det var nytt for meg, alle blokker som er 1,5 og 1,6 har 1,6 støpt inn.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Sorry Trond, det ble garasjetjeneste de siste kveldene.... Det står 1.8 på begge sider av blokka... Men uansett....De jeg har snakket med sier det samme som Mania Coupe, sylindervolumet skal stå på blokka og være det faktiske. Nuvel, det kommer grommere saker etterhvert. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Sorry Trond, det ble garasjetjeneste de siste kveldene....Det står 1.8 på begge sider av blokka... Men uansett....De jeg har snakket med sier det samme som Mania Coupe, sylindervolumet skal stå på blokka og være det faktiske. Nuvel, det kommer grommere saker etterhvert. Tommy Oki, godt mulig jeg tar feil asså, men når jeg dreiv for fullt med VAG og bytta motor i hytt og gevær så ble jeg fortalt av en som driver med VAG at det sto 1,8 på både 1,8 og 1,6, men isåfall om jeg tar feil så har jeg jo bare 1,8'er stående.. hehe.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Sorry Trond, det ble garasjetjeneste de siste kveldene....Det står 1.8 på begge sider av blokka... Men uansett....De jeg har snakket med sier det samme som Mania Coupe, sylindervolumet skal stå på blokka og være det faktiske. Nuvel, det kommer grommere saker etterhvert. Tommy VW er jo kjent for å skryte på seg volum, akkurat som Opel Combo-reklamen for noen år siden der de hadde en elefant baki... Ja særlig... :spider Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Måtte da i såfall være en elefant-jekk, til å ta ut den forbanna Isuzu dritern av en 1.7 diesel hver gang den gikk til helv. (hver dag) :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kor ska batteriet flyttes hen? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Tja, si det du. Lurer på om å sette det under gulvet i lasteplanet i ei egen kasse. Hvis VW stanser 1.8 inn i alle blokkene sine, hvordan kan man da se forskjell på de? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Tok av svinghjulet i dag, det var 6 boltet. Kan jeg bruke det og klutsjen på en KR motor? Onkal, del dine allvitende kunskaper med meg her.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Tok av svinghjulet i dag, det var 6 boltet. Kan jeg bruke det og klutsjen på en KR motor? Onkal, del dine allvitende kunskaper med meg her....Tommy Ja, det kan du tralala, kan du tralala, det kan du tralalala tror jeg tralalala... kiddie Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Tok av svinghjulet i dag, det var 6 boltet. Kan jeg bruke det og klutsjen på en KR motor? Onkal, del dine allvitende kunskaper med meg her....Tommy Det kan du tommy.... men skal du bruke den kassa som sto i bilen eller kassa fra 16v`en? Skal du bruke orginalkassa så bruker du bare clutch og svinghjul som sto på motoren.... skal du inn med 16v kasse må du ha clutch fra 16v og svinghjul fra 16v eller 8v gti Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hadde tenkt å bruke en 1.6 GTI 5tr kasse....Går det? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 SOT Hva heter 1.6 GTI motoren? Bokstavkode? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preludethomas Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 En bitteliten oppdatering, 4 mnd senere! Kjørte bort bilen idag til oppretting og sveising.Har trålet huggere i det siste, og funnet mye snackz, mangler bare et par kromspeil og støtfangerhjørner, så er jeg i mål. Var heldig med bakruta og instrumentene jeg fant idag. Hvis noen har speil eller støtfanger hjørner, så si ifra!!! Felgene skal poleres opp, og rett på kjerra. Hva for en frontfanger er dette? Noe originalt? Må den bestilles ny eller kan den finnes der ute på gamle biler? Samme om bakruten? kan den skyves? Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Frontfangeren er levert på Golf mellom 1974 og 1977 (tror jeg...) Lenge før "combat" og "Full Rieger GTO styling" eksisterte. Skyveruta var originalt ekstrautstyr. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hadde tenkt å bruke en 1.6 GTI 5tr kasse....Går det?Tommy Jepp,bare bruk clutch tilpasset kassa så.... er større clutch på GTI enn vanlig 1.5/1.6 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg