drturbo Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skulle gjerne hatt en skikkelig rollpan, men det er litt vrient å få tak i ser det ut til. Men foreløpig blir det bare ei plate i carbonfiber forå dekke til hullene. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Litt lavere og mindre gummi på hjula så ;) Feit bil What he said! Bra jobba! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den ble jo orntli nais, grattis.... kiddie Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Slik til sommeren? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Vi har fått en Gem-topp på caddyen, så nå har vi overnattingsmuligheter på treff... :spin Her er planløsninga vi har tenkt bak på planet... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Bra planløsning det der Håkon! Selv så har jeg laget THX sertifisert kupe i min caddy. Dessuten har jeg kjøpt nye felgs... Blir vel knall gule, tror jeg. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 åååå.. go felger Tommy.. de der hadde jo gjort seg godt på kadett'n min og da ;) hehe.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Møtte deg og caddyslack`n mellom elkjøp og esso på jaren i dag.Lakken så enda bedre ut i virkligheten enn på bilde. Kjempe fin den caddyen din :thumb Husk og hils til bak neste gang da:hello: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Sa hva jeg fant hos høgger'n igår a gutta!!! Skrudde Compomotive 8x15. PORR!!!! Synd de stikker ca 5cm utafor hjulbuene på kjerra! Autosol er min beste venn. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Sa hva jeg fant hos høgger'n igår a gutta!!! Skrudde Compomotive 8x15. PORR!!!!Synd de stikker ca 5cm utafor hjulbuene på kjerra! Autosol er min beste venn. Tommy F*** ta deg..... jeg har aldri hatt så mye som et gullhårstrå i ræva, men du må jo ha en skikkelig svær afro baki der :lol :D Hvor mye måtte du ut med for disse da? Ikke si at du fikk dem for et par hundringser...... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Vi har fått en Gem-topp på caddyen, så nå har vi overnattingsmuligheter på treff... :spin Her er planløsninga vi har tenkt bak på planet... :win Dere er små... :hvaskjera :D :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det ække størrelsen det kommer an på gutt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 F*** ta deg..... jeg har aldri hatt så mye som et gullhårstrå i ræva, men du må jo ha en skikkelig svær afro baki der :lol :D Hvor mye måtte du ut med for disse da? Ikke si at du fikk dem for et par hundringser...... Ga ikke mange hundre kronene for de nei.....Litt flaks må man ha når det er påske. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Da nærmer det seg sluten for "prosjekt caddyslack" Tommy Slutten? Ett prosjekt tar vell aldri slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Oppdaterte kjærra med nye deler idag. Bremsene fungerte ikke så bra, og forstillinga var ganske " løøin", hvis dere skjønner. Men nå er alt så meget bedre. Rett verktøy er halve jobben! Ny og gammel. Lækkert!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg