Nedi Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 har sett den der selv på en av de mange golfene jeg har hatt uten å tenke stort over det... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er vel en vakuumtank til forgasser eller noe sånt. Iallefall en tank som det ble sagt så bra! æ ville ha spandert litt lakk på den :D Gjorde jeg i gamle bilen. Men stemmer som du sier ja er noe vakuum styring til gassern.. helvetes forgassergasser styr Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ja di forgasser kranger om vinteren , fusker litt , men på sommer tid da går den som en drøm Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 uff golf en skal på eu kontroll om 2 md dette kan bli døden . Går den igjennom eu . Så skal jeg handle 80 mm senkesett , og nytt eksos . Golf har 3 rust flekker under bilen håper ikke det er for alvorligt , Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg tror seriøst den går gjennom om det bare er det der som er feil.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 yes det er enste rust som er , tok det meste i sommer . tenkte og ta denne rusten oxo men det er kaldt ute =) får mere og mere lyst på 16 v , er vell alt for mye jobb og bygge om . og det lønner seg vell heller ikke ? ka må eg betale for 16 v motor og alt som jeg trenger ? motor , bremser, bremse forsterker , Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Mener at ca. 60% av kanalen skal være gjennomrustet, slik at konstruksjonen er svekket såpass at det kan være farlig. Ellers hvis du har et hull i gulvet rett under førersetefestene kan det også være farlig. Med andre ord, hvis bildet viser den eneste rusten, er det absolutt ikke noe som vil hindre deg i pkk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ok har et hull men det er under baksetet , =( Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 dette er gutten som har skjønt det. golf 2 og pepsi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja godt og ha back opp på langtur ....... Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 yes 6 dager til dommen eu godkjenning !!!!!!!! uff golf,en gruer seg =( har bestilt 80 mm senk fra danmark som kommer på så snart det er muligt . senkesettet er fra CupLine noen som har hørt om det ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hva kostet det settet ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 yes 6 dager til dommen eu godkjenning !!!!!!!! uff golf,en gruer seg =( har bestilt 80 mm senk fra danmark som kommer på så snart det er muligt . senkesettet er fra CupLine noen som har hørt om det ? det settet på bildet ligner veldig på det senkesettet eg kjøpte hos autospar for ei tid tilbake men det kom fra INXX. demparane framme er det godkvalitet på men bakdemparane blei veldig mjuke veldig fort Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok takk er jo nesten gratis i danmark 2000 kr koster det =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Får justerbart fra tyskland for 2700 da.. Det kaller jeg gratis. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg