Ferrari Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Ferrari F40 må være noe av det råeste ferrari har laget. :partyon Det ER det råeste Ferrari har laget. Derfor bestemte Ferrari seg for å ikke stoppe produksjonen på 300 biler alikevel. F40'en er racing racing racing! Det var også den siste bilen Enzo Ferrari selv var med på å utvikle, så den er noget spesiell. Jeg vil ha..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 bare jeg som synest ferrarien har litt proplemer med å komme forbi bilene??? yodude :) :bump Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 rå lyd der ja :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 bare jeg som synest ferrarien har litt proplemer med å komme forbi bilene??? yodude :) :bump Heh.. Er jo ikke verdens smaleste bil.. ;D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 S2'en går sikkert rimelig greit, men ser ut som om den står parkert nå F40'en gir på. Hvis du har 2,6mill og vil ha en slik F40. Så kan du jo kikke på denne annonsen her. Trykk på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 F40 var jo den bilen Ferrari lagde for å konkurrere i asfaltløpene i gruppe B rally i sin tid. 2,9 liters turbomata V8 med litt grom ventilstyring i tilegg yodude. I rally utgaven lå den på rundt 800hk tror jeg det var. Da gruppe B ble lagt ned så ble det da laget en gateversjon av bilen. Justert ned til "bare" 478 hk :D. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 F40 var jo den bilen Ferrari lagde for å konkurrere i asfaltløpene i gruppe B rally i sin tid. 2,9 liters turbomata V8 med litt grom ventilstyring i tilegg yodude. I rally utgaven lå den på rundt 800hk tror jeg det var. Da gruppe B ble lagt ned så ble det da laget en gateversjon av bilen. Justert ned til "bare" 478 hk :D. Det var 288 GTO Evoluzione. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg