Gå til innhold

Bilen Ferdig!

Ranger emnet


Billi Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kastet grøftelyktene? Er du gal mann? Har du kastet den gamle fangeren også? Eller har du den fortsatt en eller annen plass? Jeg skal bygge om A4'en min fra 96' til 00'mod, så trenger bl.a. festene i fangerene + lyktene.

 

Flott hvis du har noe liggende som du kan selge ;)

Mvh,

Stig Blomseth :)

 

1996 Audi A4

x - 1997 Opel Vectra

x - 1993 Honda Prelude

x - 1985 Opel Rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kastet grøftelyktene? Er du gal mann? Har du kastet den gamle fangeren også? Eller har du den fortsatt en eller annen plass? Jeg skal bygge om A4'en min fra 96' til 00'mod, så trenger bl.a. festene i fangerene + lyktene.

 

Flott hvis du har noe liggende som du kan selge ;)

 

har en orginal giroverføring...:) satte på B&W veit du!

nei, jobber på Norsk Bildelsenter, så jeg leverte inn frontfangeren. den er nå solgt. bak hadde den en skade. lyktene kan vi sikkert oppdrive. ring på 32 85 40 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott.

 

Ringer sikkert en av dagene jeg da. Siden du først jobber der, lurte jeg på en ting. Hvis man bestiller brukt hovedlykt til en 2000/01 mod.hos NBS, får man da den "hele" utgaven med klart glass? (a-la facelift?) dvs. blink og lykt i samme?

Mvh,

Stig Blomseth :)

 

1996 Audi A4

x - 1997 Opel Vectra

x - 1993 Honda Prelude

x - 1985 Opel Rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott.

 

Ringer sikkert en av dagene jeg da. Siden du først jobber der, lurte jeg på en ting. Hvis man bestiller brukt hovedlykt til en 2000/01 mod.hos NBS, får man da den "hele" utgaven med klart glass? (a-la facelift?) dvs. blink og lykt i samme?

Hovedlykten til 00 er de hele med klart glass ja... (Valeo)

Vakker bil du har Billi...

Bra noen har penger :D

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår