Roberto Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Hvor mye tror dere jeg kan få for en mer eller mindre rustfri 240, der toppen er overhalt for 15k km siden, grei i lakken, bra interiør, alt virker, nye bremser (klosser)?? 1986 B230A 4 trinns m 4 bra vinterhjul? Tror dere jeg kan dra det opp i 15k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by Robert Hvor mye tror dere jeg kan få for en mer eller mindre rustfri 240, der toppen er overhalt for 15k km siden, grei i lakken, bra interiør, alt virker, nye bremser (klosser)?? 1986 B230A 4 trinns m 4 bra vinterhjul? Tror dere jeg kan dra det opp i 15k? Selv ville jeg nok ikke gitt 15k med mindre den var jævlig bra, det at den har kun 4 trinns er selvsagt et minus, det samme er B230A motoren. Hva legger du i mer eller mindre rustfri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Bunnen skal sveises nå, litt i bagasjerommet skal sveises, og ellers er det ikke rare greiene.. Lurer ikkke på hva du, eller noen andre her ville gi, men hvor mye jeg kan få:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 er den pen og relativt rustfri får du nok 15k for den ja Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Kilometer standen har jo litt og si da, har den ikke? Har den gått over 230-250.000 ville jeg ikke gitt 15 for den! Nei ti er mer en nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 205k... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 15k går fint..... en fyr jeg vet om kjøpte en 245 som gikk på 3 sylindre og så SINNYKT stygg ut all rusten var tatt på den (blå volvo med svarte flekker der rusten en gan var ):rolleyes: den gikk for 14k Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by HemiCuda 15k går fint..... en fyr jeg vet om kjøpte en 245 som gikk på 3 sylindre og så SINNYKT stygg ut all rusten var tatt på den (blå volvo med svarte flekker der rusten en gan var ):rolleyes: den gikk for 14k Dum fyr han da! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Selgeren virket no oppegående, ehhe:) Flaksen jævel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by Jonte Dum fyr han da! :) JA! og når en ser hvor dumme folk er.... burde det ikke være no problem og selge en 240 for 15k Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Nå var sveisingen nesten ferdig, sveiste halve bunnen på den, men nå er det bra! Har ensten lyst på den selv nå, men har ikke råd:) Så, noen som byr?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg