zx6r Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 heisan.. jeg lurer på om det går an og chromme en mc ramme? den er av stål, og er sand blåst til stålet,går dette da? eventuelt hvem gjør dette? og pris sånn ca? beklager skrive feil mvh kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det går. Pris er jeg usikker på, men det blir nok det hvite i øyet hvis ikke du har en bekjent som kan gi deg en ok pris :) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Skal gå fint det.. men om du har planer om å levere inn ei ramme som kun er sandblåst kan det bli fort bli dyrt. om du hadde slipt ramma helt "smooth". Slik at det overflata er helt fin, f.eks begynne med grovt papir. og fortsette helt opp til 2000 papir, slik at du kan speile deg i den uten noen riper, vil dette spare deg for mye.. Krombelegget er veldig veldig tynt, så selv den minste ripen vil vises om du ikke fjerner den. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 trur faktiskt ikke det er lov, fordi chrome svekker visst stålet, er ikkeno ekspert på det, men er det jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 næ... det blir vel heller andre veien? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 trur faktiskt ikke det er lov, fordi chrome svekker visst stålet, er ikkeno ekspert på det, men er det jeg har hørt. Det hørtes ut som noe bullshit Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 kan godt hende, som sagt bare noe jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 næ... det blir vel heller andre veien? Chrome og vanadium er ikke det samme som chrome og staal. Tror gjerne at joppa kan vaere inne paa noe! Men jeg har sett krommede rammer da... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ramme nummeret a? Er ikke det no man må ha uberørt eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 tror ikke det skal være noe problem med rammenummeret.. sålenge det kan leses. Kan ikke skjønne at krommen svekker ramma, krommen er jo bare et belegg som ligger utenpå et kobberbelegg som ligger utenpå stålet. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 tror ikke det skal være noe problem med rammenummeret.. sålenge det kan leses. Kan ikke skjønne at krommen svekker ramma, krommen er jo bare et belegg som ligger utenpå et kobberbelegg som ligger utenpå stålet. Vet ikke hvorfor det skal svekke det man metall er merkelige dyr! Forskjellige metall vikrer forskjellig med forskjellige metall... Eller noe... Men har ingen fakta saa jeg bare kverulerer egentlig. Noen som har svar? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg