Gå til innhold

min rs vento

Ranger emnet


[JH-Performance]

Anbefalte innlegg

den intercooleren der er vel bare å bli kvitt. tror ikke du vil få den på uten skikkelig jallamekk. kjøpte en med uttak helt nederst som ikke fikk plass med originalfanger, men vil tippe den passer perfekt med rsfangeren. ville bare si fra. en annen ting du burde skaffe deg er hele frontplata med radiator fra vr6 enten golf eller vento så du får større radiator og dobble vifter. prøvde selv med g60motor og original radiator. slet med varme ved banekjøring.

ellers legg ut noen bilder. får fortsatt ikke min til å funke med golf3speedo, har prøvd 1.8l, 16v og vr6, ingen funker på g60ledningsnettet. må ha en liten omformer eller noe til turtelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den intercooleren der er vel bare å bli kvitt. tror ikke du vil få den på uten skikkelig jallamekk. kjøpte en med uttak helt nederst som ikke fikk plass med originalfanger, men vil tippe den passer perfekt med rsfangeren. ville bare si fra. en annen ting du burde skaffe deg er hele frontplata med radiator fra vr6 enten golf eller vento så du får større radiator og dobble vifter. prøvde selv med g60motor og original radiator. slet med varme ved banekjøring.

ellers legg ut noen bilder. får fortsatt ikke min til å funke med golf3speedo, har prøvd 1.8l, 16v og vr6, ingen funker på g60ledningsnettet. må ha en liten omformer eller noe til turtelleren.

 

lure litt på kor eg ska få plas te den eg og..men ser ka eg gjer. kor mangen hestar e tromelbremsene godkjent for..lure litt på skiver bak..kan du montere skiver på orginal "opphenget" bak??veit du om noken har frontplate me radiator til meg..vis du kommer over noken, så gje ein lyd då:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1595785']lure litt på kor eg ska få plas te den eg og..men ser ka eg gjer. kor mangen hestar e tromelbremsene godkjent for..lure litt på skiver bak..kan du montere skiver på orginal "opphenget" bak??veit du om noken har frontplate me radiator til meg..vis du kommer over noken' date=' så gje ein lyd då:D[/quote']

 

glem trommelbremsene. det får du ikke godkjent hvis det er planen. jeg har tatt en spansk en og montert spindler på originalbakstilling. forskjellen mellom den og vr6 er stabstag inni bakstilling. spindler passer rett på. hvis du ikke skal ha 5-100 boltsirkel kan du jo bruke g60bremser/16v bremser fra golf 2 bak. koster ikke mye og få tak i det brukt. 1times arbeid så er du ferdig. radiator er det bare å legge ut at du er på jakt etter. men kjøp noe komplett med både radiator og frontplate. ic der kan du bare selge. sjekk om du får byttet med en annen når det gjelder ic. du kan bare glemme den helt. blir jalla uansett hvordan du har tenkt å montere den. bare å spørre om led.nett osv hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem trommelbremsene. det får du ikke godkjent hvis det er planen. jeg har tatt en spansk en og montert spindler på originalbakstilling. forskjellen mellom den og vr6 er stabstag inni bakstilling. spindler passer rett på. hvis du ikke skal ha 5-100 boltsirkel kan du jo bruke g60bremser/16v bremser fra golf 2 bak. koster ikke mye og få tak i det brukt. 1times arbeid så er du ferdig. radiator er det bare å legge ut at du er på jakt etter. men kjøp noe komplett med både radiator og frontplate. ic der kan du bare selge. sjekk om du får byttet med en annen når det gjelder ic. du kan bare glemme den helt. blir jalla uansett hvordan du har tenkt å montere den. bare å spørre om led.nett osv hvis du lurer på noe.

 

ok..bare til å kjøpe spindler,bremser...osv å montere det på?? den intercooleren du har..kor du har kjøpt den då??

ska kikke etter frontplate å bremser eg:D eg ska ikkje 5-100. ska fortsatt ha 4-100.då slepp eg å kjøpe nye felgar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Må ha meg ein tur å mysa ein dag trur eg, skjedd ein del ting sio sist;)

Har du fixa panseret sopass at da e brukbart?

 

jepp..henta meir deler no..så no e da bare te å gje gass..veit ikkje om panseret blir heilt 100..men ska sjå om eg får gjort noke meir me da,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår