Gå til innhold

min rs vento

Ranger emnet


[JH-Performance]

Anbefalte innlegg

har du fortsatt ic'en? holder på med å flytte alt fra ventoen til golfen og kunne da brukt den du har. hvis du selger den for en billig penga da selvfølgelig:) kommet noe lengre på prosjektet da? synes det er lenge siden oppdatering fra deg

 

har ic enda ja..men kommert til å beholde den..har funnet ut koss eg kan feste den uten jalla mekk..ska ta bilde når eg er der i prossessen..har ikkje sjedd mykje i da siste heller..jobbe vekker for tia..så blir lite tid til bilen.men no ska eg berynne å jovva heima igjenn..så da blir da gang på da..har det meste av da eg trenger te motor/gir og no..bilen skal vere heilt heilt klar te vårmønstring i bergen i mai..blir å sjå på gatebil treff i sommer og..knskje vag treff:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endli fått begynta på clutchproblemet! måtte bygge om fra Wire til hydraulisk!

måtte custom-lage en foring til opphenget for pedallen!

 

Fikk tak i pumpe, pedal osv og giroverføringer fra samme kar som eg kjøpte motoren av!

 

Ny felger er også nytt i år!

Volfrace 7x17'' med 205/40-17!

 

13032007083.jpg

 

13032007085.jpg

 

13032007084.jpg

 

13032007086.jpg

 

13032007087.jpg

 

fgfgfg.jpg

 

14032007.jpg

 

14032002.jpg

 

14032001.jpg

 

 

 

13032007090.jpg

 

13032007088.jpg

 

Har også fått tak i komplett bakstilling fra gti 16v, og bremser foran, så nå nermer det seg å prøve på oppstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja an snakka om d at du hadde kjøpt an!!ja,mye av ledningsnette må du skifte ut da?!må vel skifte abs alt!?kjedeli arbeid å flette sammen!!nett ferdi sjøl:)men blir bra detta;)

 

skifta alt fra sikringsboks å framover..borsett fra lys..osv..

alt passa rett i sikrings boksen..men vil vise seg når vi prøve å vri på nøkkelen..blir sikkert litt kløing i bakhåve tenke eg..hehe..men får tåla da..men vist du har lite å gjer på så må du no bare komma å hjelpa..hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pes å bygge om til skivebrems bak eller?

 

nei..lett det..eg har fått tak i komplett bakstilling med bremser, fra gti 16v.. men går ann å kjøpe spindler..skiver.caliptrer osv..å montere på orginal bakstilling..noken timers arbeid så e da gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår