Gå til innhold

min rs vento

Ranger emnet


[JH-Performance]

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fet bil!

 

vet ikke helt om jeg er med på fronten/gitter, ble litt for mye for min smak :)

 

planer om andre lykter? el har jeg oversett no i tråden? :P

 

angel eyes komme på sikt.. synns ikkje da blei så gale me kvitt gitter..fonten blir nok litt tøffare når eg får montert frontleppa igjen..den e no forsterka....komme vertfall te å bli bra då..blir å sjå på gatebil på rudskogen i sommar..ska slenga inn bilde når elt e montert..:D bra dåke likte bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nytt prosjekt!!

har ikkje gått te innkjøp av noke endo.men,,,

 

g60 motor(uten lader)

bygge om te turbo m/frontmontert intercooler. datasprut,h-råder.

brembo bremser rundt om..ska bli godkjent i vognkort..

andre så har g60 i vento..vanskli å få godkjent?? dette prosjektet kmme litt på sikt..men skal oppdatera når ting blir kjøpt inn og begynt å monterast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dette var veldig bra jeg. helt greit med hvit netting i fangeren siden du har hvite hjul men på bildene ser det ut som du har alu farge på nettingen i bakfangeren stemmer det eller er det pga. skygge? ville kanskje vurdert emblemfri grill i bilens farge i stedet for hvit netting grill men men. et annet tips dekkene dine ser veldig hvite ut på bildet bruk først turtle vax black chrome bumper shine eller lignende for å få tilbake svartfargen så kan du bruke silikonspray etter det. når bilen er så strøken som din er nå så synes alle andre småting. detaljer er viktig....... jeg kjøpte foresten lik fanger her om dagen. Brukt riktignok, men ikke bekymre deg den kommer ikke til å bli lik skal lage noen endringer og mods på den var egentlig grunnen til at jeg ikke ville ha ny fanger litt kjipt å begyne å kappe, lappe og lime i en ny fanger til 5000 hvis det ikke skulle bli noe bra resultat ut av det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes dette var veldig bra jeg. helt greit med hvit netting i fangeren siden du har hvite hjul men på bildene ser det ut som du har alu farge på nettingen i bakfangeren stemmer det eller er det pga. skygge? ville kanskje vurdert emblemfri grill i bilens farge i stedet for hvit netting grill men men. et annet tips dekkene dine ser veldig hvite ut på bildet bruk først turtle vax black chrome bumper shine eller lignende for å få tilbake svartfargen så kan du bruke silikonspray etter det. når bilen er så strøken som din er nå så synes alle andre småting. detaljer er viktig....... jeg kjøpte foresten lik fanger her om dagen. Brukt riktignok, men ikke bekymre deg den kommer ikke til å bli lik skal lage noen endringer og mods på den var egentlig grunnen til at jeg ikke ville ha ny fanger litt kjipt å begyne å kappe, lappe og lime i en ny fanger til 5000 hvis det ikke skulle bli noe bra resultat ut av det......

dekene e ikkje kvite no..fiksa da..gitter i hekken e kvitt da og..ingen som får lik front som meg alikevell..når eg får montert leppa e dat on of a kind..heima laga leppa;) bra du likte bilen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte du tilpasse frontfangeren din mye? Har kjøpt en lik som din, men passer ikke no særlig bra, ennå..

den dtod faktisk på bilen når eg kjøpte den.. men den passe bra..men festene på sida komme ikkje der dei skal..så har ein kjilemellim der slik at den treff formen på hjulbuen..så ei lita skrue i innerskjermen å i fangeren..kor har du kjøpt fangeren..har ein fårståelse får at desto dyrere produket er jo bedre passaer det..bakfangaren min va jo bolt on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den på norskbildelsenter.. Kosta 2700 ca! Skal prøve litt mer på tirsdag.. tror jeg må sage vekk litt der hvor den går i mot hjørnene! Når jeg fester den med boltene foran først, så blir den satt i altfor stort spenn når jeg ska feste på innerskjermene, for jeg må dra fangeren såpass mye opp for at den skal passe med festene.

Octavia MK2

Golf MK4

RX7 FC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår