Gå til innhold

min rs vento

Ranger emnet


[JH-Performance]

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var ikke spesielt oppmuntrende etter en hel kveld med sveising av gulv i Ventoen.. hehe... Anyway - fint det er fler som vil gjøre opp igjen sin Vento :)

hehe..mykje rust på din?? va veldi lite i golvet på min..tar alt overflate rust å alt under på min no..kvar einaste vetle steinsprut flekk ska vekk..tar da grundi..så slepp ein å gjer noke lignande om 4 år liksom..blir vel lakking o 3 veker sikkert;)glede meg sinnsjukt..(jr-performance?? vil du legga ur bilde av den ventoen me fargen eg ska ha??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gulv begge sider bak, begge kanaler og begge skjermbuer bak, pluss ene framskjermen - men skal bytte begge (til nyere med ovale blinkers). Så er det noe småbulker alle steder så jeg har mye karosseriarbeid igjen ja :) hehe men blir vel bra til slutt vel..:cab

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gulv begge sider bak, begge kanaler og begge skjermbuer bak, pluss ene framskjermen - men skal bytte begge (til nyere med ovale blinkers). Så er det noe småbulker alle steder så jeg har mye karosseriarbeid igjen ja :) hehe men blir vel bra til slutt vel..:cab

 

ok..har ein del på kanalar..men eg skjere bare vekk da så e rust på, pluss litt te..så lage eg plate så pase i å sveie dei igjenn,,blir bra..men vikti å få masse tectyl på innsida av kanalen..eller har eg litt nede på dører..å litt på hjulbuene på venstre sida..men da gjer framskritt kvar dag..kykje sparkling å dritt arbeid..men må gjerast.. ska du te gatebil i sommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men blir nok uten bil. Tror ikke jeg rekker å bli ferdig. Bare husk å grunne godt og legg gjerne på et lag lakk FØR tectyl. Han som har sveiset bilen min før jeg kjøpte den hadde brukt bare tectyl. Mer rust enn før han sveiste tenker jeg. Best å ordne det selv. Vet jeg hvordan ting blir gjort :)

 

Men, jeg HÅPER å bli ferdig til sommeren - bare tviler på at det skjer.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men blir nok uten bil. Tror ikke jeg rekker å bli ferdig. Bare husk å grunne godt og legg gjerne på et lag lakk FØR tectyl. Han som har sveiset bilen min før jeg kjøpte den hadde brukt bare tectyl. Mer rust enn før han sveiste tenker jeg. Best å ordne det selv. Vet jeg hvordan ting blir gjort :)

 

Men, jeg HÅPER å bli ferdig til sommeren - bare tviler på at det skjer.

 

bruker 2 strøk arcanol før tectyl..de e bra greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette ser bra ut er god fart og fin flyt på jobbinga nå eller? har gjort en del ting med ventoen min de siste dagene selv i dag var det å flekke på steinsprut drit kjedelig jobb, så skal det sies at jeg klipte bort nesten alle hårene på penselen uten å tenke over at jeg hadde noen store skader nede på fangeren så ble litt ekstraarbeid men pytt pytt det var virkelig verdt det. man må virkelig nærme for å se at det har vært steinsprut som har blitt reppa. har også bestilt jukse skinn til bilstereobygginga i dag.... gleder meg. og foresten lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut er god fart og fin flyt på jobbinga nå eller? har gjort en del ting med ventoen min de siste dagene selv i dag var det å flekke på steinsprut drit kjedelig jobb, så skal det sies at jeg klipte bort nesten alle hårene på penselen uten å tenke over at jeg hadde noen store skader nede på fangeren så ble litt ekstraarbeid men pytt pytt det var virkelig verdt det. man må virkelig nærme for å se at det har vært steinsprut som har blitt reppa. har også bestilt jukse skinn til bilstereobygginga i dag.... gleder meg. og foresten lykke til videre.

.. takk for da..jobbe kvar kveld me bilen no..ska in te lakking på mandag..vist eg får framskjermen eg vente på..å nye fjærbeinslager framme....glede meg sinnsjukt te da e klart..har og forsterka frontleppa .e nytt lag me glasfiber..den sprakk noke jævli.pga ei søster til sjåfør(å litt dårli konstruksjon)hehe..,men blir konge no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen ferdig, og klar for lakk! montert sideskjørt og våtslitp hele kjerra idag!!

Har fått lånt bilhenger til å frakte den til lakkerer, i morra tidlig!

 

Jrperformance261.jpg

 

Jrperformance263.jpg

 

Jrperformance264.jpg

 

 

Feeet stump på bilen nå! sammen med sin stolte, fornøyde eier

 

 

Jrperformance266.jpg

 

 

 

 

And Off We GO!

 

Jrperformance267.jpg

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår