Gå til innhold

AUX input på spiller....

Ranger emnet

slor

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en gammel Sony MDX-7890R spiller. Den har mulighet for cd-veksler. Jeg tenkte jeg skulle koble til en multimediaspiller i AUX inngangen på spilleren. Men det går ikke. Jeg kan bare velge mellom "radio" og "minidisk" på spilleren.

Er det noen som har noen gode ideer?

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rca ingangen på denne spilleren aktiviseres ikke før at spilleren "ser" at en cd-veksler er tillkoblet.

Det skal også finnes en dupledings som kobles til spilleren som faker cd-veksler.

Så, enten skaff deg en cd-veksler. gjerne med def drivverk el.l. eller kontakt noen som selger sony, og hør med de om de kan skaffe dingsen.

Hei.

Jeg har en gammel Sony MDX-7890R spiller. Den har mulighet for cd-veksler. Jeg tenkte jeg skulle koble til en multimediaspiller i AUX inngangen på spilleren. Men det går ikke. Jeg kan bare velge mellom "radio" og "minidisk" på spilleren.

Er det noen som har noen gode ideer?

Takk for eventuelle svar.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

Jeg fant ut av det- Jeg må ha en FM-MODULATOR. Fant mange slike. (lett å finne utstyr når man vet hva det heter..)

Og en FM-MODULATOR er ikke så dyrt heller 325,- på cd-cardic, og 18 dullars på ebay.

Håper andre kan dra nytte av dette.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det funker.. Lydkvaliteten beror da hvor bra radiodelen din er..

Hurra!

Jeg fant ut av det- Jeg må ha en FM-MODULATOR. Fant mange slike. (lett å finne utstyr når man vet hva det heter..)

Og en FM-MODULATOR er ikke så dyrt heller 325,- på cd-cardic, og 18 dullars på ebay.

Håper andre kan dra nytte av dette.

Takk for alle svar.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider