slor Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei. Jeg har en gammel Sony MDX-7890R spiller. Den har mulighet for cd-veksler. Jeg tenkte jeg skulle koble til en multimediaspiller i AUX inngangen på spilleren. Men det går ikke. Jeg kan bare velge mellom "radio" og "minidisk" på spilleren. Er det noen som har noen gode ideer? Takk for eventuelle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Rca ingangen på denne spilleren aktiviseres ikke før at spilleren "ser" at en cd-veksler er tillkoblet. Det skal også finnes en dupledings som kobles til spilleren som faker cd-veksler. Så, enten skaff deg en cd-veksler. gjerne med def drivverk el.l. eller kontakt noen som selger sony, og hør med de om de kan skaffe dingsen. Hei.Jeg har en gammel Sony MDX-7890R spiller. Den har mulighet for cd-veksler. Jeg tenkte jeg skulle koble til en multimediaspiller i AUX inngangen på spilleren. Men det går ikke. Jeg kan bare velge mellom "radio" og "minidisk" på spilleren. Er det noen som har noen gode ideer? Takk for eventuelle svar. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Sony har jo en burk som koples til vekslerinngangen slik at du kan kople til andre enheter enn veksler. Men koster litt vel mye. Synes å huske den ligger på mellom 1200-1600. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hvilken merker er bra når det gjelder cdspillere?? skal kjøpe meg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 clarion sjekk ................ Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 clarion sjekk ................ Nu va du smart ja, se dær nu va du vældig smart ja! lol nidaroo: Kjøp gjerne Blaupunkt, veldig gode til prisen :) Ofte mye bedre utstyrt enn spillere i samme prisklasse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 sjekk bilstereoauksjon.no der burde det være noe av interesse :disco Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slor Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hurra! Jeg fant ut av det- Jeg må ha en FM-MODULATOR. Fant mange slike. (lett å finne utstyr når man vet hva det heter..) Og en FM-MODULATOR er ikke så dyrt heller 325,- på cd-cardic, og 18 dullars på ebay. Håper andre kan dra nytte av dette. Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jepp. Det funker.. Lydkvaliteten beror da hvor bra radiodelen din er.. Hurra!Jeg fant ut av det- Jeg må ha en FM-MODULATOR. Fant mange slike. (lett å finne utstyr når man vet hva det heter..) Og en FM-MODULATOR er ikke så dyrt heller 325,- på cd-cardic, og 18 dullars på ebay. Håper andre kan dra nytte av dette. Takk for alle svar. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg