HellBound Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hei alle sammen :) Ikke skyt meg dette er svart 100 ganger før.. Finner ingen felger som passer min bil, eller har vel ikke leitet så mye. Har en boble med skivebremser fremme og bak, bolt-sirkel er 4x100 :) Finner en drøss med felger som er 4X100, men ingen som er breie nok. Er på jakt etter 16x8-9 eller 17x8-9.. Hadde noen felger som var 15-7 og 15-9 før med -19 og 15 i innpress om eg ikke husker helt feil, men det var før eg fikk skiver på.. Så må ha felger som bygger utover... Er på jakt etter noe sånt som dette -> Bilde eg fant på en MSN side Men har ikke peiling ka de felgene heter eller kem som selger.. Så noen der ute som vet om noe felger som bygger litt ut og kem som selger så gi en lyd. Kan ikke kjøre bil uten felger i sommer ;) Mvh Kenneth Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Får ikke frem noe bilde her.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 prøver igjen, fant et annet bilde av samme bilen... Er det BBS? Men er noe sånt eg er på jakt etter men finner ingenting.. Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Dem felgene der er nok Kerscher KCS hvis jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 http://www.kerscher-tuning.de/felgen/show.php?shopid=111498108651155&id=3 Ser ikke helt feil ut, selv om det er litt vanskelig å gjette. Det er MANGE som lager felger som ligner på den der. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 er de prisene der per felg eller fire stk? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det er Kerscher felger på den E30'n.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Takker og bukker :) Da vet eg det, men noen som vet om andre merker som lager noe med samme "stil" som Kerscher sine? Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 FK lager felger som er temmelig like. Står i FK Automotive-katalogen. Men det er mulig de har flatbed-kanter, ikke slik som disse, husker ikke helt i farta. Men de er no en del billigere. Problemet er at de ikke lages i 4-bolt, og da er du like langt. =/ Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 =) Kjøper meg bare noen nye Kerscher ATS felger i 4x100 mønster, var på en felg forhandler i dag.. Sa det var -19 i innpress bak :P de hadde ikke noe som kunne måle seg med det så kjøper de KCS felgene senere en gang når eg har penger til det :) Får holde med ATS denne sommeren... Takker alle sammen Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg