ThAMaZTeR Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 denna bilen går i hamar nå, tenkte å dele den med dere.. hva synes dere om den? synes den er ganske pen selv.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ny grill, netting og felger, så hadde den vært meget pen :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 grillen og nettingen kan jeg være enig i, men felgene liker jeg :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det den som sto til salgs for litt siden eller? så den sto på honda.... Hvis dette er den? pen bil. Og fargen ser man ikke på bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Pen sak det, fin farge, selv om den sikkert kommer bedre til sin rett når man har bilen foran seg. Tror også den kunne blitt enda litt bedre med annen grill og nye felger, som nevnt her. *Thamazter* : Meldt deg helt ut av OMC? Går for et annet merke? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Pen den. Likte ikke helt grillen, men helt kurant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 jeg så en civic i sandefjord i dag .. jeg mente selvsagt 70 civic .. ikke en Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 fortell meg, hvordan får jeg lagt inn bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 siterer Mspeed: "Først må du få bildet ut på nettet, der kan du bruke http://www.imageshack.us så kopierer du bare linken inn med [ IMG ] Linken til bildet [/img] uten mellomrommene selvfølgelig..." Kurrant bil det der, hadde nok hatt andre felger og grill jeg også men. Ern Sota på hele siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hva har en sliten golf med en sliten civic ågjøre? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hva har en sliten golf med en sliten civic ågjøre? at ingen av dem er spes fete? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 var ikke øyelokka på den civicen litt rare...? Litt for store etter min menig... ta de av..! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Felgene er litt æsj synes jeg men... eller ok bil Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Øyelokka der er faktisk mindre enn de vanligvis er. Vet ikke om dette er øyelokk av et annet merke enn de jeg har sett, eller om han har modifisert de selv, men synes de kler bilen jeg da. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg