NeonMuffler Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hei hei! er det noen som veit ca hva det koster og hellakkere en BMW E30?? takker for alle fornuftige svar:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Umulig og svare på! regn med ca 15 000-20 000 kroner. Spørs helt etter hvem som lakkerer og eventuelt hvor mye pusse/sparkel jobb og lakk.. hør med forskjellige lakkerere der du bor. :) Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Gjør selv med kompressor og sprøyte, få hjelp av noen som kan det, blir 40 ganger billigere og ikke så veldig mye dårligere resultat hvis du vet hva du driver med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hei hei! er det noen som veit ca hva det koster og hellakkere en BMW E30??takker for alle fornuftige svar:) kommer ann på skal det vere med inv så kan du regne ca 7k dyrere men om det er sann så kan jg sikkert gjøre det billig vettu;) Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ca en kebab middag med brus...haha..så seriøs jeg var idag da... notin Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Lurer også på dette. Må hellakkere E30'en min når jeg er ferdig jeg også. Hvis jeg gjør pusse/sparkle jobben selv, altså forarbeidet, er det noen her som kan ta jobben da? Gjerne uten kvittering:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hmm, uansett hva du måtte finne på og btale for lakkering, så får du som regel det du betaler for....... ;-) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 5-6000 tar jeg for utvendig lakkering,ferdig slipa av eier, kun vasking, maskering og lakking, lakken inngår selfølgelig... :) regn med 4-5000 for å lakke innvendig i koffert,dører, panser, blir som regel masse vasking og maskering med slike jobber.... grunnarbeid??? tja, en vanlig jobb med litt bulker og litt overflate rust, 5-10000, men alle har sine ønsker på hvordan de vil ha det. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er du lakkerer? Har en gammel Trans Am jeg skal ha lakk på når den blir ferdig Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 5-6000 tar jeg for utvendig lakkering,ferdig slipa av eier, kun vasking, maskering og lakking, lakken inngår selfølgelig... :) regn med 4-5000 for å lakke innvendig i koffert,dører, panser, blir som regel masse vasking og maskering med slike jobber.... grunnarbeid??? tja, en vanlig jobb med litt bulker og litt overflate rust, 5-10000, men alle har sine ønsker på hvordan de vil ha det. Altså; I mitt tilfelle da: Litt små sparkling/sliping her og der, vasking, maskering og lakkering. Er snakker vi hel lakkering, bilen leveres ferdig ribba. Pris eks. lakk ? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 kommer vel helt ann på hvilken lakk man skal ha, om det er original lakken eller bytte av farge osv. Betalte selv noen og tyve for hellakering av min e36, da var det inkludert valsing av alle hjulbuer, infalsing av e46 m3 luftintakk i skjermer, sveising av panser slik at grill og nyrer er en del av panseret. Sveiset inn alu tanklokk pluss calypso rød blandet med kamelon slik at man får en stilig effekt plus 6 lag blanklakk. Alt grunnarbeid var selvfølgelig inkludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 her koster det 5k om jeg har gjort grunnarbeidet. inkl lakk seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg