desses Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 [/img] Hei, slenger ut non bilder av bilen jeg henta meg i sverige jeg. Må legge til at det er den mest rustfrie 240/242 jeg noen gang har sett som er eldre enn 1990. Altså så rustfri som det kan få blitt når det er 30 år. Ingen brune flekker under eller på siden av bilen. Eneste jeg har sett er litt i batterikassa som er så vidt brunt (hvit bil syns godt på) og 3 cm lang liten flekk ved høyre side frontrute. Ellers 100 ;) Her er bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 [/img] Hei, slenger ut non bilder av bilen jeg henta meg i sverige jeg. Må legge til at det er den mest rustfrie 240/242 jeg noen gang har sett som er eldre enn 1990. Altså så rustfri som det kan få blitt når det er 30 år. Ingen brune flekker under eller på siden av bilen. Eneste jeg har sett er litt i batterikassa som er så vidt brunt (hvit bil syns godt på) og 3 cm lang liten flekk ved høyre side frontrute. Ellers 100 ;) Her er bilder : Jammen er det superkjekt med den idiotiske ikke logge seg av automatisk fungsjonen som bilforumet her har. Nå hadde kammeraten min sitti på pcen i går og derfor sto han fortsatt online. Men er altså jeg som la inn innlegget med hans navn. Så det er altså jeg som er meg og ikke han :P Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fyrer løs med noen fler: 100% ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Og sånn skan bli, vil ha den fine gamle rumpa og den nice fronten, med nye fangere og hvite compomotive hjul som denna har, bare i hvite. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hvorfor nye fangere? det kler ikke den gamle fronten!! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 gratulere med sykt fin bil. Mye måtte du gi for denne a? Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Den var sykt fin! Gratuleree med ny bil da! Lurer også på hvor mye du ga for den.. Har du noe planer for den? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Pen bil :) :) Enda en som har forstått at den gamle front/bakende er tøffest? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ']Pen bil :) :) Enda en som har forstått at den gamle front/bakende er tøffest? hjelper jo lite at den gamle fronten/ræva er tøffest når man ødelegger den med nye fangerne da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Nye fangere er jo 17kg lettere og jeg syns det er finere. Men selvsakt skal jeg ta vare på alle orginale deler, for det er er kjekt og ha for hvis man skal ha den orginal igjen. Har komplett r sport understell og div gromdeler som skal på. Måtte gi nok. Så det trenger vi ikke snakke noe om :P Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Utrolig flott eksemplar du har der!!! Støtter meg til de andre og mener at der har du en så flott bil at det ikke er mulig å forbedre den . Men hiv på ett senkesett og de felgene ja ,så er den vel tilnermet perfekt :) og da går det iallefall å sette den i orginal stand igjen om du skulle ønske det senere. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Tusen takk for all positiviteten detta var hygglig ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 slitan (grattis) med ny bil! ser bra ut denne ja.. kompis med techtyl! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Cleean 242:) b20a jeg ser under huven:) ? Er bare å pusse vekk d minimale som er av rust og lakke i en annen farge:P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ooh den var lik min 242 1975 mod, før jeg begynte å bygge den om, min har nå fått 84mod front, 89 mod dashbord, golf bredet bakskjermer, peugote 406 bak lykter (ikke ferdi) motor 230FT under progres! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg