Gå til innhold

Nm


CoilOver

Anbefalte innlegg

Hmm..god info, med en bakdel. Jeg regner med at Nm du har oppgitt er for den "vanligste" motoren som sitter i bilene, altså SR20DE..men det finnes jo flere. Det hadde vært et fint tilskudd f.eks til "Teknisk spec på primera" tråden vår å ha med dreiemomentet på alle motorene.

Men nå er vi litt på vei :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du ihvertfall på en p10 GT

 

Max power PS (kw)/rpm 150 (110)/6,400

Max torque Nm (lb.ft.)/rpm 181 (134)/4,800

 

Også er det på GA16DS ,vet ikke hvilke biler den sitter i men..

 

Max power PS (kw)/rpm 102 (75)/6,000

Max torque Nm (lb.ft.)/rpm 136 (100)/4,000

 

Også dette er vel på den av 2.0 literne som har 125hk

 

Max power PS (kw)/rpm 125 (92)/5.600

Max torque Nm (lb.ft.)/rpm 170 (125)/4,800

 

Det var ihvertfall det jeg fant om hk/nm ..

Fant ikkeno særlig om 115hk motor`n da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere finner ut mer så bare post i Teknisk spec'en så skal jeg legget det inn i første post.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GA16DS? Er det en dieselmotor eller? Den vanlige 1,6 litern som kom i P10 er vel GA16DE..trodde jeg..

Aner ingenting om dieselmotorene. Kunne vært greit å få med alle motorvarianter..

Når vi første er inne på motorvarianter..var på Nissan her om dagen og skulle bestille fordelerlokk og slikt til en liten miniservice. De slo inn chassinummeret (er det det det heter?..det lange nummeret man må oppgi i Nissan FAST for å få noe info ut av det..), og typen på dele-avdelingen tok helt av.."OJJJ, det er en SR20DEH JO!!!"..og jeg bare "hehe, ja vel? Er det noe spesielt med den".

"Ja!" svarte han da..men han utdypa ikke noe mer enn det.

Noen som vet noe om dette? Har sett det selv når jeg slo det opp i FAST, men jeg aner ikke hva det betyr. Kanskje det bare er en ekstrabetegnelse på GT-motoren?

Innspill er gull verdt :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GA16DS? Er det en dieselmotor eller? Den vanlige 1,6 litern som kom i P10 er vel GA16DE..trodde jeg..

Aner ingenting om dieselmotorene. Kunne vært greit å få med alle motorvarianter..

Når vi første er inne på motorvarianter..var på Nissan her om dagen og skulle bestille fordelerlokk og slikt til en liten miniservice. De slo inn chassinummeret (er det det det heter?..det lange nummeret man må oppgi i Nissan FAST for å få noe info ut av det..), og typen på dele-avdelingen tok helt av.."OJJJ, det er en SR20DEH JO!!!"..og jeg bare "hehe, ja vel? Er det noe spesielt med den".

"Ja!" svarte han da..men han utdypa ikke noe mer enn det.

Noen som vet noe om dette? Har sett det selv når jeg slo det opp i FAST, men jeg aner ikke hva det betyr. Kanskje det bare er en ekstrabetegnelse på GT-motoren?

Innspill er gull verdt :)

 

alle GT har SR20DE motor. Kanskje han trodde du hadde en vanlig 125 hk utgave

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GA16DS? Er det en dieselmotor eller? Den vanlige 1,6 litern som kom i P10 er vel GA16DE..trodde jeg..

Aner ingenting om dieselmotorene. Kunne vært greit å få med alle motorvarianter..

Når vi første er inne på motorvarianter..var på Nissan her om dagen og skulle bestille fordelerlokk og slikt til en liten miniservice. De slo inn chassinummeret (er det det det heter?..det lange nummeret man må oppgi i Nissan FAST for å få noe info ut av det..), og typen på dele-avdelingen tok helt av.."OJJJ, det er en SR20DEH JO!!!"..og jeg bare "hehe, ja vel? Er det noe spesielt med den".

"Ja!" svarte han da..men han utdypa ikke noe mer enn det.

Noen som vet noe om dette? Har sett det selv når jeg slo det opp i FAST, men jeg aner ikke hva det betyr. Kanskje det bare er en ekstrabetegnelse på GT-motoren?

Innspill er gull verdt :)

 

SR20DEL og SR20DEH. Nissan added the L and H to the end to differentiate the std and GT spec engines on their parts sytem in Oct 97, then stopped using it again in June 1999 with the release of the P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår