momo Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Å skjære ut med liten stikksag funker fint. Jeg limte mine på plass med karosserikitt, funker veldig bra :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 fotsatt to til salgs :) pm.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Kommer det ikke masse dritt og lort inn gjennom luftlukene i regnvær? Går det ikke ann å lage til en mekanisme som åpner og lukker luftlukene etter behov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 nja, kommer litt vann inn der i regnvær.. å få de vantette, blir litt teit, da kan du like godt lime et klistremerke scoop på panseret ditt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 en jeg kjenner festet to slike scoops på panseret sitt. skjærebrant ut hull og puslet på... men når han kjørte med de sa det knekk og så fløy de rett og slett av... Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Om det kommer litt vann spiller ingen rolle så lenge åpningen ikke er over et åpent luftfilter eller tennplugger / coil. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg