dinge Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 er det noen som har sett en eller vet om noen jettaer(1'er) med 16v motor? vurdere og kjøpe meg jetta 1'er og sette 16v i! :P tenkt litt på og bygge meg old-school!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Har sett på bilder ja... blir jo det samme som Golf 1 med 16V :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Har sett på bilder ja... blir jo det samme som Golf 1 med 16V :) okei:) vet du om senking og slik er likt fra jettan til golf 1!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg mener det ja... Jetta'n er bare en Golf med utvekst bak :) Skal du kjøpe deg Jetta nå? Sinnsykt tøffe biler... Dinglevims sin er jo rå! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg mener det ja... Jetta'n er bare en Golf med utvekst bak :) Skal du kjøpe deg Jetta nå? Sinnsykt tøffe biler... Dinglevims sin er jo rå! ja vel!:) jeg håper på det! er litt uenig med fattern men jeg vet ikke, har lyst! ja den er sykt fin:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg mener det ja... Jetta'n er bare en Golf med utvekst bak :) Skal du kjøpe deg Jetta nå? Sinnsykt tøffe biler... Dinglevims sin er jo rå! ja vel!:) jeg håper på det! er litt uenig med fattern men jeg vet ikke, har lyst! ja den er sykt fin:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 okei:)vet du om senking og slik er likt fra jettan til golf 1!? Understell, bremser, motor osv er samme som på Golf 1. Så det er ikke noe problem :) Har du noen bilder av bilen forresten? Vurderer å kjøpe den og ha den som bruksbil dersom du ikke skal ha den. Vil kvitte meg med Audi'n og kjøre einserjetta på heltid ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Understell, bremser, motor osv er samme som på Golf 1. Så det er ikke noe problem :) Har du noen bilder av bilen forresten? Vurderer å kjøpe den og ha den som bruksbil dersom du ikke skal ha den. Vil kvitte meg med Audi'n og kjøre einserjetta på heltid ;) kult:) da satser jeg på det etter hvert! om jeg skal ha den! noe jeg vil:) har ikke bilder av den nei! einserjetta er utrolig tøff bil må jeg si!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg