Bauer Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Jan AKA Satan har blitt stoppet 21 ganger i løpet av sin bil karriere.. Ikke rart når han før hadde en Gammel ascona som var rullemalt svart med gule viperstriper??!!!?!! Du kunne se han i hver eneste rundkjøring nå det snødde.. Med eller uten knekt forstilling... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Bauer Jan AKA Satan har blitt stoppet 21 ganger i løpet av sin bil karriere.. Ikke rart når han før hadde en Gammel ascona som var rullemalt svart med gule viperstriper??!!!?!! Du kunne se han i hver eneste rundkjøring nå det snødde.. Med eller uten knekt forstilling... Hva har den tidligere bilen hans med saken å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 B'Cuz den var fæl og stygg og ca 4000 (ja 4000) baum inni.. Du kunne lukte ham lang vei! Derfor! Fordi den var stygg... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Det ¨å være noe av det mest idiotiske jeg har hørt noen skrevet her inne. Det er ikke noe rart at de stopper han hele tiden mens han kjører bilen han nå har,for han hadde jo en stygg ascona før. ehhh akkurat. Det har jo ikke noe med saken og gjøre. Det er heller purkjævlene som bør skjerpe seg i dette tilfellet. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Er ingen ting det i forhold til Marius P. Når 240'en var på veien var ikke 3-4ganger om dagen unormalt i helgene.. Noen ville historier der med politiet.. Jeg har aldri sett satan i en siræva? Hvor er Opel'en hans?? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Bauer B'Cuz den var fæl og stygg og ca 4000 (ja 4000) baum inni.. Du kunne lukte ham lang vei! Derfor! Fordi den var stygg... Du mener altså at siden han hadde 4000 trær i den forrige bilen stopper politiet han ofte nå? Hmm, jeg får liksom ikke det helt til å stemme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 De håper vel at Wunderbaum skal komme på narkotikalisten snart. lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Vel. hadde dere skjønt det så er wonderbaum FORBUDT å henge opp i speilet. det samma gjelder terninger, bilder osv osv. alt som hemmer utsikten... Men hvorfor i helvete ble han aldri stoppet i den andre bilen? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by rdl Vel. hadde dere skjønt det så er wonderbaum FORBUDT å henge opp i speilet. det samma gjelder terninger, bilder osv osv. alt som hemmer utsikten... Men hvorfor i helvete ble han aldri stoppet i den andre bilen? Ja vel, dumme meg. Siden han hadde mye Wonderbaum i gamle-bilen, blir han selvfølgelig stoppet nå, i en ny bil, uten "4000 wonderbaum". Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Majestet Ja vel, dumme meg. Siden han hadde mye Wonderbaum i gamle-bilen, blir han selvfølgelig stoppet nå, i en ny bil, uten "4000 wonderbaum". Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? :rolleyes: Vel. siden du ike klarer å svare på det. så klarer du vel heller ikke å skjønne hele spm mitt... jeg ber deg lese igjennom en gang til. og MULIGENS se etter noen slike "??".... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by rdl Vel. siden du ike klarer å svare på det. så klarer du vel heller ikke å skjønne hele spm mitt... jeg ber deg lese igjennom en gang til. og MULIGENS se etter noen slike "??".... Jeg har ikke noe problem med å se spørsmålstegnene dine, tro meg. Det jeg lurer på et ditt utsagn som lyder som følger: "Vel. hadde dere skjønt det så er wonderbaum FORBUDT å henge opp i speilet. det samma gjelder terninger, bilder osv osv. alt som hemmer utsikten..." Wonderbaum har ingenting med saken å gjøre, samme med terninger osv. Dette hadde personen etter hva jeg har forstått i den gamle bilen sin , ikke den han kjører nu. Skjønner du nå, kompis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Bauer Jan AKA Satan har blitt stoppet 21 ganger i løpet av sin bil karriere.. Ikke rart når han før hadde en Gammel ascona som var rullemalt svart med gule viperstriper??!!!?!! Du kunne se han i hver eneste rundkjøring nå det snødde.. Med eller uten knekt forstilling... Fyren skal bare være glad han ikke blir stanset oftere, det ble jeg tidligere.. Nå også blir jeg stanset relativt ofte, så det er vel på tide å finne en annen bil igjen, så man ikke blir gjenkjent ei ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Får vel si at han bytta bil for litt siden.. Kanskje 1 uke, og har ikke blitt stoppet med sierran... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Bauer Får vel si at han bytta bil for litt siden.. Kanskje 1 uke, og har ikke blitt stoppet med sierran... Da trekker jeg tilbake utsagnet mitt, slik jeg forstod artikkelen var det den nye bilen det var snakk om. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Jobber med Jan på rimi.. hehe ikke rart han ble stoppa med gamlebilen da. den så jo faen ikke bra ut. (at en bil er jævli opprånå bør ikke gjøre at man blir stoppa no mer, men sånn er det) hakke blitt stoppa en eneste gang med volvoen, kjørt 11k. ( og kjører i akkurat samme område som jan) Er vel fordi den ikke ser rånete ut da.. så når onkel p mener at de stopper alle biler, ikke bare rånbilene er jo det bare bullshit bruk ressursene på bedre ting.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg