Gå til innhold

Legg ut bilder av oldschool japsebiler her!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Denne 1971 Skyline GT-R er så dyr at den koster mer enn en nesten ny Skyline R34 GT-R V-spec 2.

En av de mest ettertraktede bilene fra Japan.

 

tror jeg kunne solgt sjela mi å svigermor partert i deler for en slik en ass aneglsmili ....gud for noen gromme biler d er! :pray:pray

 

IkLoma: skjermbredde, senke, wantanabe felger(eller lookalike)! da snakker vi ;) åsså sånn leppe som alle har....

 

Mad_Maxx: Fristendes men har allerede prosjekt i vinter å kan derfor ikke kjøpe meg enda en bil :( ;)

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

IkLoma: skjermbredde, senke, wantanabe felger(eller lookalike)! da snakker vi ;) åsså sånn leppe som alle har....

 

Det som kommer til å skje er nok bare ny farge og alu felger.. kanskje litt senking . synes dem er pene nesten orginale jeg. blir vel anlegg i den en gang også men er nok LENGE til.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kommer til å skje er nok bare ny farge og alu felger.. kanskje litt senking . synes dem er pene nesten orginale jeg. blir vel anlegg i den en gang også men er nok LENGE til.. hehe

 

men da er du jo allerede nesten der da ;) Rota lager noen felger som heter RB2000rota_rb2000.png

 

de hadde sett kule ut på en gammel traver ;)

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da er du jo allerede nesten der da ;) Rota lager noen felger som heter RB2000rota_rb2000.png

 

de hadde sett kule ut på en gammel traver ;)

 

takk for tipset... har noen kule ideer til anlegg. den er VEDLIG bra å bygge anlegg i iallefall, jeg hadde en gammal falleferdig 12" baki som jeg trodde skulle spille drit dårlig og et dårlig 2veis frontsett og en gammel spiller, eneste det var litt kvalitet på var 4-kannaleren. ble VELDIG bra lydkvalitet.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 1971 Skyline GT-R er så dyr at den koster mer enn en nesten ny Skyline R34 GT-R V-spec 2.

En av de mest ettertraktede bilene fra Japan.

den mest ettertraktede er Toyota 2000GT .. bare så alle vet det :P

 

og da kører det jo til med noen bilder!

 

2000gt-ouverture.jpg

(Toyota Shelby 2000GT SCCA)

 

Den første Sportsbilen fra japan..

 

var bare 10 år forutfor sin tid :/

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

najs....men siden vi er inne på oldschool, noen som vet hvor man får tak i slike skjermbreddere? eller må en lage selv?

 

EDIT: mitt 500. inlegg m'm :D

 

 

500 er hellig...nå kan du ikke skrive fler innlegg :yak:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår