Gå til innhold

Honda Civic(første gang lambo)

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Ja, hehe, la merke til det, tips tl hvordan jeg kan fikse det? som sagt er det første gang jeg lager lambo dører:)

 

er ikke proff jeg el.. men sånn gjør jeg det.. lager en copy av døra :) vrir på den i den vinkelen lambo døra skl være.. farger det som er igjen av den gamle døra svart.. delete det som er inne i vinduet.. fyll ut det svarte med det som bør være der.. sånn j gjør d.. :) håper du skjønte noe :P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk clonetool og fjern dritten i vinduet, og sett inn hva annet du vil ha der.

ta for deg originalbildet, copypaste det ssom skulle ha vært der vinduet er nå.

...om du får det så lett til....

 

døren var okei, lek litt med skyggene!

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått det til rimelig bra med dørene! ;)

Det som lyser mot meg som feil er at du ser at baklyktene har en annen lys setting lissom. Skjønner?

"Demp de litt" :)

 

Det som også virker litt rart, er bakfangern din, som bare går ned til bakken ved venstre bakhjul og ikke det høyre. Eller? eller var det høyre kanskje :P (edit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bra modd....det er noen feil...det med fangeren som kaz sa...og lyssettingen på lyktene bak...så sånn som døren er nå ser det ut som om den skal være sånn siden hyroglyphicen eller hva det heter...er satt på etter du lagde lambodørene...også er det ingen kant hvor døren går men det er ikke noe stress å fikse...en sinnsykt bra modd...stå på:)..;)..gleder meg til å se den neste modden din med lambodører:):D;)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øving gjør mester, hakke prøvd meg på lambooz selv enda så! :rolleyes:

 

Dekoren på første bilen der var kulere enn den nye du satte på synes jeg, plassert den bra har du også, "cr3dz" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår