Gå til innhold

Espens førstebil; BMW 316i sedan

Ranger emnet


Espen|3k

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litta update :smilbmw

 

Har fått i nytt frontsett, skjedde for 2 uker siden, fått ny CD spiller og;

 

Hertz HSK 165

 

img_hsk165.jpg

 

S355500007Medium.jpg

 

dehp7700mp_detailpage.jpg

 

Fått på gråe sideblinkers og sorte blinklysglass foran og, skal forresten få i klare blinklyspærer der;

 

S3555500006Medium.jpg

 

S3500008Medium.jpg

 

S3500005Medium.jpg

 

S3500004Medium.jpg

 

S3500002Medium.jpg

 

Ja bilen er skitten nå, blir fort møkkete om dagen, gadd ikke vaske den i dag da det var nesten ti kalde... Nå går jeg å gleder meg til å kjøpe sommerfelger og få på senkefjærene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekkspoiler kommer... Som så vidt nevnt på første side, bilen ser svært gubbete ut uten det.

 

Skal nok aldri kjøpe felger der gitt... Var bare ute å cruisa...

 

Hehe, villmannskjøring, tja, rompa er ikke alltid i vater for å si det sånn :drive2 316 funker på vintern det :D Kjørte 325i i stad for første gang, E30, var artig det :D Ubrukelige vinterdekk så var ikke helt trygt, men gøy vare lel :smilbmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E30, kunne tenkt meg denne :)

 

Kanskje en M3 E46 spoiler fungerer bra på bagasjelokket ditt, har sett E30 med det før, og det så ganske så bra ut :)

Fornøyd med frontsettet? Har et nesten likt ett, bare at jeg har 3" også, altså HSK 163, har ikke fått testet det enda..

 

Ikke deg jeg om på politiradioen?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E30, kunne tenkt meg denne :)

 

Kanskje en M3 E46 spoiler fungerer bra på bagasjelokket ditt, har sett E30 med det før, og det så ganske så bra ut :)

Fornøyd med frontsettet? Har et nesten likt ett, bare at jeg har 3" også, altså HSK 163, har ikke fått testet det enda..

 

Ikke deg jeg om på politiradioen?

 

Har lyst på en større hekkspoiler enn det gitt, blir nok M-tech 2. Fornøyd med frontsettet ja :D Men trenger å bytte høytalerne i hatthylla og få tak i forsterker og bass også... Men prioriterer sommerfelger og div eksteriøre mods før det...

 

Hva mente du med det siste spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

m-tech 2 er og blir fineste hekk spoileren etter min mening =)

sinnsykt fin bil du har der, samme motor som min og greier ;)

 

Du må prøve å få tak i noen svarte dør sider, det ser sinnsykt bra ut =) har det i min =) jeg misunner deg den turtelleren igrunn, er så kjedelig å sitte å se på den helvettes klokka hver gang jeg kjører langt =(

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens :)

 

Nå skal jeg snart handle sommerfelger, det blir VELDIG stas :smilbmw

 

Det er 100 gamp i denna doningen her :D Mer viktig data har jeg ikke å nevne hehe :)

 

Turteller er digg ja, ble fornøyd når jeg så at denne hadde det (før jeg kjøpte den) Skjønner ikke hvorfor men, aldri sett noen andre som har det... Kjipt med klokke ja hehe :D

 

Svarte dørsider er pent ja, får se etter hvert :) Nå har jeg jo fått i høytalere i de jeg har nå så blir ikke aktuelt å gjøre det på nytt med det første hehe :)

 

Stay tuned for rim-update yummy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår