young_ Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Lever på Nøtterøy utenfor Tønsberg, er sånn oppsamlings"heat" pga karaktersetting osv... HEHE! Du må ha skole på lørdager for å få godkjent vitnemålet ditt ja.. Way 2 go :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 HEHE! Du må ha skole på lørdager for å få godkjent vitnemålet ditt ja.. Way 2 go :) Saken er at jeg ikke har gjort en bajs i det faget hele skoleåret, også strøk jeg på tentamen, dermed måtte jeg ta en prøve til for at læreren kunne la meg stå... Og på vår skole i hvert fall, så er det vanlig med sånn lørdagsprøvedag for folk som har gjort det dårlig eller har vært borte fra prøver sånn at lærerene for grunnlag nok til å sette karakter. Nok om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe. Var synd du ikke kunne være med da. mye rått der oppe. er jo blitt filma litt til deg da. hehe. moro med tentamen eller? Men må vel komme oss tilbake til topic vel? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hehe. Var synd du ikke kunne være med da. mye rått der oppe. er jo blitt filma litt til deg da. hehe. moro med tentamen eller? Men må vel komme oss tilbake til topic vel? Hehe ja skal se filmen etterpå, tentamen var ikke gøy nei, men står sombrero Back to topic indeed... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Går noen rykter om at det er på vei noen fjører jo!!! Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hører rykter om at han har bestilt seg alu-vinge, lexuslykter, kromdekaler og laksetrapp?? hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 han har også bestilt kromkapsler med spinners!!! hihi!!! Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kjeft a Thomas haha... Hakke bestilt en dritt enda, men bestiller fjører i morra ja tenker jeg, AP 55/40... Trodde du hadde psykisk sperre for å poste off topic thomas? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Heisann! så ut som en fin bil ja! tror ikke jeg har sett den på veien enda da? :P jeg har en anelse om en del bmw rånere i denna byen nå :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Heisann!så ut som en fin bil ja! tror ikke jeg har sett den på veien enda da? :P jeg har en anelse om en del bmw rånere i denna byen nå :P Hehe, halla takker... Den hakke vært mye på veien, må se å få omregistrert den nå, og mekke forsikring, så blire litt øvelseskjøring hehe, får jo ikke lappen før desember... Flott måned sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ute å øvekjørte ista eller? syns nemlig jeg så deg gitt :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ute å øvekjørte ista eller?syns nemlig jeg så deg gitt :P Yes indeed, stoppa utenfor hos deg, måtte hive ut de jææævla gulvmattene, er sånn hakkete shit, foten henger igjen, blei gærn :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 blir bra med senk :D.. gjør mye på e36 Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 blir bra med senk :D.. gjør mye på e36 Japp bli bra det. Får kanskje fjærer til uka. Din blir fin ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Da har fjærene kommet =) Kjøpte apex 40/40 av torbjørnbmw316 her på forumet, så de kommer på så fort som mulig, men skal jobbe i dag, i morra og lørdag så får de nok ikke på før søndag! Har også lakkert nyrene svarte, liker det best, det får dere se da jeg skal ta bilder etter senkinga er i boks =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg